נהג האוטובוס שנהרג, אב לחמישה מאריאל: "איש משפחה למופת"

אבישי קרואני, בן 37 מאריאל, הוא אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית שאירעה הלילה באזור מעלה לבונה בבנימין לאחר שהאוטובוס שבו נהג הידרדר לתהום בדרכו לאריאל. בבתי החולים מאושפזים 7 פצועים:שלושה במצב קשה וארבעה במצב בינוני

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/17 10:44 כט בטבת התשעז

נהג האוטובוס שנהרג, אב לחמישה מאריאל: "איש משפחה למופת"

אבישי קרואני, בן 37 מאריאל, אב לחמישה, הוא אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית שאירעה הלילה באזור מעלה לבונה שבבנימין לאחר שהאוטובוס שבו נהג הידרדר לתהום. הוא יובא למנוחות בשעה 13:00 בבית העלמין בעיר אריאל.

צעיר נוסף נהרג ונפצעו שבעה בני אדם. מצבם של שלושה מהפצועים מוגדר קשה וארבעה במצב בינוני. במהלך כל הלילה פעלו כוחות חילוץ והצלה כדי לחלץ פצועים ולחפש לכודים באוטובוס. רק בשעות הבוקר המוקדמות הסתיימו פעולות החילוץ.

ראש העיר אריאל, אליהו שבירו, ספד לנהג האוטובוס שנהרג: "אבישי, נשוי לעידית ואב מסור לחמישה ילדים, היה איש משפחה למופת. אדם מאיר פנים שתורם מזמנו וממרצו לקהילה".

פרמדיק מד"א חיים חיימסון תיאר לynet את התאונה הקשה: "מדובר בתאונה מזעזעת. כשהגענו למקום ראינו את גדר ההפרדה בין הכביש לתהום פרוצה, ובמרחק של מאות מטרים משם ראינו את האוטובוס מפורק והפוך על הגג. הזירה הייתה מורכבת וקשה, היה חושך מוחלט ופעלנו בגשם ובבוץ. שמענו צעקות וקריאות לעזרה מכיוון האוטובוס. בדרך לשם נתקלנו בשני פצועים שעפו מהאוטובוס. נכנסנו דרך החלון האחורי שהתנפץ וחילצנו את הפצועים כדי להעניק להם טיפול רפואי".

קצין אג"ם במחוז יו"ש של רשות הכבאות, אבנר מוצאפי, תיאר את פעולות החילוץ בזירה: "צוותי החילוץ יחד עם יחידות חילוץ של מתנדבים, וסרקנו אחר נפגעים שהיו פזורים לאורך כל המדרון שבו הידרדר האוטובוס. אנחנו התמקדנו בניסיונות הרמת האוטובוס כדי לוודא שאין לכודים נוספים. מדובר באוטובוס מוגן ירי ששוקל כמעט פי שניים מאוטובוס רגיל. תנאי הקרקע היו קשים מאוד לעבודה".

(צילום: אורי דייויס)