מתנחלת עם סכין: בצלם מעוותים שוב את המציאות

בסרטון אותו הפיץ ארגון "בצלם" נטען כי המתנחלים פוגעים בערביי חברון וכראיה ניתן לראות בסרטון מתנחלת עם סכין ענק. בארגון שכחו לספר לעוקביהם על המצב האמיתי בחברון ואת הסיבות לאחזקת הסכין

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/12/15 14:29 ב בטבת התשעו

מתנחלת עם סכין: בצלם מעוותים שוב את המציאות
צילום מסך, צילום: צילום מסך

היום פרסם ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם' תיעוד "מזעזע" תחת הכותרת: "סתם יום של חול בחברון: מתנחלת מטיילת ברחוב כשבידה סכין מטבח ענקית". בתיעוד המשעמם להפליא בן ה-3 דקות נראות שני מתיישבות כשהן מטיילות ברחוב כשבידי אחת מהן אכן נמצא סכין מטבח ענקי ומאיים.

ב'בצלם' שכחו לציין באייטם המרעיש כי בשבועות האחרונים היו בחברון כמה פיגועי דקירה בהם ניסו לרצוח יהודים רק בשל היותם יהודים ובאופן טבעי מי שחש מאויים יסתובב עם נשק להגנה עצמית וגם ינופף בו כדי להדגיש שלא כדאי להתעסק איתו.

בבצלם טענו בנוסף בצמוד לסרטון כי "בשבועות האחרונים תיעדו צלמים מתנדבים של בצלם בחברון מספר אירועים משגרת חייהם, הכוללת בין היתר התנכלויות חוזרו ונשנות שלמתנחלים, תוך העלמת עין ועמידה מנגד של אנשי כוחות הביטחון". מעניין לדעת מדוע אם יש בידי הארגון כאלו תיעודים מפורטים בהם חיילי צה"ל מעלימים עין מפגיעה בערבים הם בחרו לפרסם דווקא את הסרטון המשעמם בו נראות הנשים מטיילות בנחת ובשלווה, אך מדוע לבלבל את בצלם עם היגיון צרוף כשאפשר להשמיץ.

[embed]https://www.facebook.com/btselemheb/videos/1000007733373925[/embed]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן