מתנדב מד"א יילד את אישתו בדרך לבית החולים

רועי שכטר מתנדב במד"א כבר למעלה מ-20 שנה, אולם לפני כשבוע חווה את האירוע המרגש ביותר בכל תקופת התנדבותו, לאחר שיילד בעצמו את אישתו באמבולנס בדרך לבית החולים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/02/15 13:56 כ בשבט התשעה

מתנדב מד"א יילד את אישתו בדרך לבית החולים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אומרים שלנשים יש אינסטינקט אימהי מיוחד, אולם גם רועי שכטר לא האמין כי האינסטינקטים של רעייתו דפנה יהיו מחודדים כ"כ. במהלך כל תקופת ההיריון, דפנה חזרה ואמרה כי יש לה הרגשה שבעלה רועי, המתנדב במד"א למעלה מ-20 שנה יהיה זה אשר יילד את בתם.

לפני כשבועיים התחושות של דפנה התגלו כמדויקות להפליא. סמוך לשעה 10 בבוקר התקשר רועי שכטר למוקד מד"א ירושלים והודיע לחבריו לתחנה כי דפנה נתקפה בצירים וכי הם נמצאים ברכבם הפרטי בדרכם לבית החולים הדסה עין כרם.

במוקד מד"א נחלצו מיד לעזרתו של חברם הקרוב ושלחו אמבולנס שיסייע לרועי בתהליך לידת בתו החדשה. הפרמדיק שהוזנק למקום היה לא אחר מאשר חברו הקרוב של רועי ושכנו פרמדיק מד"א אוהד פורת. סמוך לבית החולים התגברו הצירים והלידה החלה. רועי שהחל בקבלת הלידה ביקש מאוהד לעצור את האמבולנס ויילד את אשתו בסיועו של חברו הטוב.

"נסעו ברכבנו הפרטי לבי"ח הדסה עין-כרם כאשר באמצע הדרך סמוך ל'מפלצת' אישתי הרגישה שהלידה מתחילה”, מספר האב הטרי. "מיד התקשרתי למד"א וביקשתי לחבור עם אמבולנס, באופן מקרי בהחלט נהג האמבולנס שהגיע היה אוהד פורת, שכן וחבר קרוב שלנו, תוך כדי הפינוי לבי"ח הצירים הפכו להיות תכופים יותר ויותר ותוך מספר דקות מצאתי את עצמי מיילד את אשתי".

אוהד פורת סיפר: "קיבלנו קריאה על רכב פרטי בדרכו לבית החולים תחת הכיתוב "אישתו של חובש, יולדת עם צירי לחץ" . מיד קפצנו לתוך האמבולנס ונסענו לכיכר הכניסה לבית החולים על מנת לסייע לזוג. עם ההגעה למקום זיהיתי מיד כי מדובר בחבריי הטובים רועי ודפנה. העלתי במהירות את רועי ואישתו לאמבולנס בעוד החובש המשתלם מחנה את רכבו של רועי. דקות ספורות לפני שעצרנו בכניסה רועי שם לב כי הראש של הילדה כבר מתחיל לצאת ושחייבים לבצע את הלידה באמבולנס. רועי לא איבד את העשתונות ויילד את אשתו כאשר אני נמצא לידו ומנסה לתמוך ולעזור".

(צילום: דוברות מדא)

ממד"א נמסר כי "משפחת מד"א מאחלת מזל טוב למשפחת שכטר על הולדת הבת”.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן