משמרת מחאה מול אור עציון נגד העסקת הרב אלון

פעילים צפויים לקיים משמרת מחאה נגד העסקת הרב מוטי אלון בידי ראש הישיבה, הרב חיים דרוקמן. "מתייצבים נגד הקבלה של עבריין מין מורשע בחזרה לחיקם של מחנכים בישראל"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 02/02/14 12:16 ב באדר א'

משמרת מחאה מול אור עציון נגד העסקת הרב אלון
צילום מסך, צילום: צילום מסך

היום בערב (א') עתידה להתקיים משמרת מחאה מול ישיבת אור עציון שתצא נגד העסקתו של הרב מוטי אלון, שהורשע בעברות מין, בידי ראש הישיבה, הרב חיים דרוקמן. במשמרת המחאה צפויים להשתתף עשרות. מחאה זו תירשם כהתבטאות מחאה שנייה בחצר הישיבה.

"על אף הרשעתו בעבירות מין, הרב מוטי אלון מעביר שיעור תורה שבועי בישיבה הגבוהה אור עציון, בהזמנת הרב דרוקמן" הסבירו מובילי המחאה נגד הישיבה באור עציון "אנו נתייצב מול הישיבה למשמרת מחאה כנגד הקבלה של עבריין מין מורשע שלא הביע חרטה בחזרה לחיקם של מחנכים בישראל - ונתייצב לתמוך בנפגעי ונפגעות אלימות מינית, כמו גם לחזק את התלמידים בישיבה, להם מגיעים מחנכים ראויים יותר".

לפני מספר שבועות יצאו מארגני המחאה לחלק פליירים בישיבת אור עציון של הרב דרוקמן שקראו להפסיק את העסקתו של הרב אלון בישיבה כמו גם פרסום של קוים חמים לנפגעי פגיעה מינית. בתוך כך, לכיפה נודע כי הרב מוטי אלון מעביר שיעור בישיבת אור עציון פעם בשבוע אולם אינו מקבל שכר על עבודתו.

צפו ב'תג המחיר' שביצעו מובילי המחאה בישיבת אור עציון:

[embed]

]

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן