מצעד הזוגות הדתיים שעובדים יחד

הם עובדים ביחד, מלמדים ביחד, משדרים ביחד, שרים או משדרים יחד ולחוד. מצעד הזוגות הדתיים בתקשורת בתרבות ובעולם הרבני מצליחים לשלב משפחה, זוגיות וקריירה

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 22/09/16 12:46 יט באלול התשעו

מצעד הזוגות הדתיים שעובדים יחד
shutterstock, צילום: shutterstock

יונינה

יוני ונינה טוקייר, המוכרים בתור "יונינה", פרצו אל התודעה באמצעות עמוד פייסבוק שמונה היום מעל ל-85 אלף לייקים, בכל שבוע הם העלו לפייסבוק סרטון שלהם שרים יחד במקומות שונים, באיכות צילום של פלאפון הצליחו השניים לצבור מאות אלפי צפיות ביוטיוב לכל סרטון. לאחרונה הם הוציאו את השיר הראשון שלהם בהקלטת אולפן ונמצאים בעיצומו של גיוס כספים דרך אתר הדסטארט לאלבום הראשון שלהם, אגב, הם השיגו כבר 103% מימון לפרוייקט ונשארו עוד שמונה ימים.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=YHFAkmfodDs[/embed]

המאירים

הזוג המתבקש: הוא פותח כל בוקר ברדיו קול חי, היא סוגרת את מהדורת הערב של ערוץ 2 בכל לילה, ובימי שישי הם נפגשים ב"סוף שבוע זוגי" בגל"צ. היא קיבלה הצעה להצטרף לבית היהודי, הוא קיבל הצעה דומה מאלי ישי אך הזוג סיון רהב מאיר וידידיה מאיר מתעקשים להישאר במקומם בתקשורת. סיון וידידיה הם מהזוגות המוכרים והאהודים ביותר בציבור הדתי לאומי (אף אחד לא באמת יודע לאיזה מגזר הם משתייכים במילא). בשנה האחרונה סיון מעבירה שיעור קבוע בפרשת שבוע שמגיעים אליו מאות אנשים, הפרשן האהוב עליה שמסייע לה להכין את השיעורים, אמרה לא פעם, הוא ידידיה.

(צילום: מנדי אור)

אבקשכם

הרב יהושע שפירא ראש ישיבת ההסדר ברמת גן והרבנית נעמי שפירא, מרצה במדרשה לנשים בבר אילן ובמדרשת אוריה הקימו לפני כשש שנים את מרכז "אבקשך" להתבוננות נשית וזוגית ומעבירים כבר מספר שנים את סדרת ההרצאות "קדושת הזוגיות" איתה הם מתרוצצים ברחבי הארץ ומצליחים להכניס התחדשות לביתם של אלפי זוגות בשנה.

(צילום: ויקיפדיה/ דוד שטיין עין טובה)

בוני הבניין

הרב אוהד תירוש הוא מייסד מדרשת הרובע, ראש המדרשה לשעבר וראש הישיבה לבוגרי צבא בעלי בהווה. הרבנית דנה תירוש ייסדה את מכון "בניין שלם" שעוסק בזוגיות, משפחה, ייעוץ, הדרכת כלות וחתנים, גידול ילדים ועוד. בכל שנה משתתפות כ-6,000 נשים בכנס הקיץ של בניין שלם וכמה מאות גברים.

(צילום: דוברות)

הטוכפלדים

מתי טוכפלד הוא הכתב הפוליטי של עיתון "ישראל היום", פרשן פוליטי ובעל טור קבוע, יחד עם נעמה אישתו הם מגישים מדי שבוע תכנית רדיו זוגיות שנקראת, איך לא, "הטוכפלדים" בנושאי אקטואליה ויהדות ברדיו גלי ישראל. הזוג אומנם משוייך לזרם החב"דניקי אך גם בציונות הדתית שמורה להם פינה חמה.

(צילום: יחצ)

עדן ועודד

לחיבוק חם כמו שקיבלו עדן הראל ועודד מנשה מהמגזר הדתי לאומי מאז החזרה בתשובה, לא זכה עודד אפילו בערוץ הילדים. מאז החזרה בתשובה מעבירים עדן ועודד הרצאות ברחבי הארץ, על תהליך ההחזרה בתשובה שלהם, על זוגיות, על עבודת ה' ועוד. הזוג אפילו יסכים ללוות אתכם לבקר את רבי נחמן באוקראינה, לאחרונה החלו עדן ועודד ללוות מסעות לאומן יחד עם מדרשת "אשירה" שבתל אביב. בתקופה האחרונה מעלים עדן ועודד סרטונים הומוריסטיים לעמוד הפייסבוק המשותף שלהם, בעיקר בנושאי זוגיות.

[embed]https://www.facebook.com/edenandoded/videos/579316315612951/[/embed]

הפרידמנים

זוג העיתונאים ישי והילה פרידמן מנהלים ביד רמה את העיתון 'שביעי' המחולק בבתי הכנסת. ישי, בעברו כתב ב'בשבע' ובעל בלוג, מביא מדי שבת ידיעות חדשות ומקוריות עם התמחות מיוחדת במחוזות ההזויים ביותר של השמאל הקיצוני. במקביל הוא כותב באתר 'מידה' ובמקור ראשון. הילה, לשעבר עורכת משנה בערוץ 2 ותקציבאית במשרד יח"ץ, עורכת את העיתון כבר 3 שנים. מי שיעקוב אחרי הילה בפייסבוק, בייחוד ביום הסגירה של העתון, יגלה איך אפשר לתמרן בין דד ליין, ילדים וגם לתחזק זוגיות, גם אם הבעל מאחר בזמן ההגשה.

(צילום: באדיבות המצלם)



👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן