"מעלים" את המוראל בתנועת עזרא

מדריכים מתנועת עזרא, מקריאים את ה'מורל' לחניכים במצלמה נסתרת. לקראת פורים

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 17/03/16 15:45 ז באדר ב'

"מעלים" את המוראל בתנועת עזרא
צילום מסך, תנועת עזרא, צילום: צילום מסך, תנועת עזרא

עם פתיחת חודש אדר ב' החליטה מחלקת ההדרכה של תנועת הנוער עזרא לשחרר סרטון משעשע לאלפי החניכים. בסרטון נצפים מנהלי האזורים בתנועה ובראשם מזכ"ל עזרא שאול דה מלאך יושבים בישיבה שגרתית וקוראים מתוך 'ספרי משוררים גדולים' שירי מורל ששרים החניכים בתנועה.

חדי העין יבחינו, שהמדריכים היו מאוד משועשעים בזמן הצילומים, והיה ניתן לראות כי הבכי משולב בצחוק. רכז ההדרכה של אזור דרום, אביאל פרנס קורא בטון רציני: "טינהנה אה אהה, מה מה מסרת", אחריו נצפה רכז אזור דרום רונאל בלאיש קורא: "נהנה נה רחובות", כשברקע המזכ"ל דה מלאך מתמוגג. מהשירה הגבוהה. אחריהם קוראת עדי נתנאל רכזת ההדרכה של מחוז ירושלים: "יש לי רעל בעיניים, אני צועק עד השמים".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/317201631871.mp4[/embed]

אביעד מוזס, ראש מחלקת מפעלים בתנועת עזרא, מספר שהסרטון המשעשע, נוצר לכבוד פורים, והטקסטים של המשוררים נשמעים בו בצורה אחרת: "ביומיום החניכים פוגשים אותנו בעיקר כאנשי חינוך רציניים, אבל בפועל אנחנו גם יודעים לצחוק על עצמנו כשאפשר. באווירת פורים החלטנו לערוך סרטון קליל בו צוות ההדרכה יושב וקורא מתוך טקסטים של משוררים גדולים את שירי המורל שאנחנו שרים עם החניכים".

מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה מלאך אמר: "הסרטון כמובן נעשה באווירה טובה ולרגל חג פורים. אנו מאחלים לחניכי התנועה ולכל עם ישראל חג פורים שמח ושתמשיכו לעשות ולהגשים תמיד עם חיוך".