מכבי ת"א מגיעה לכפר תפוח בשומרון

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א צפוייה להגיע בשבוע הבא ליישוב כפר תפוח למשחק ראווה מול ילדי השומרון. מהקבוצה נמסר: "שחקני מכבי תל אביב מגיעים לכל מקום בארץ"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/03/17 15:18 ג באדר התשעז

מכבי ת"א מגיעה לכפר תפוח בשומרון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יוגה אוחיון, גל מקל ואנדרו גאודלוק מגיעים לתפוח. לא, הם עדיין לא רכשו בית במסגרת פרוייקט בניה חדש, אלא עתידים לקיים משחק ראווה מול קבוצת הילדים בכדורסל, אליצור שומרון.

ביום שני הקרוב (6.3) תגיע הקבוצה שזכתה לכינוי "הקבוצה של המדינה", לשומרון ובכך תקיים הבטחה שניתנה ע"י מועדון הכדורסל. לפני מספר חודשים הגיעה קבוצת הוותיקים לחלוק כבוד למלאכי רוזנפלד הי"ד שנרצח בפיגוע וערכו לזכרו משחק ראווה. במהלך האירוע הובטח למארגנים כי בהזדמנות הראשונה תגיע הקבוצה הבוגרת של המועדון.

בעונות האחרונות הקבוצה לא נמצאת בשיאה ואף לא זכתה באליפות, אך כל זה לא ימנע ממאות הילדים שימלאו את היציעים להתרגש למראה כוכבי הכדורסל כמו דווין סמית, ויקטור ראד וקפטן הקבוצה גיא פניני.

(צילום: פלאש 90)

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש שיבח את מחלקת הספורט בשומרון שפעלה להבאת הקבוצה ואמר: "אנחנו על המפה. שמחים לארח כאן את הקבוצה החשובה הזו שמובילה את הספורט הישראלי וגם מוצאת זמן לעודד את הספורט בקרב שחקני העתיד מהשומרון ומכל הארץ. מועצה אזורית שומרון תמשיך לפעול לחיזוק ועידוד הספורט בשומרון למען התושבים ולמען חיזוק האיזור"

ממכבי תל אביב נמסר: "אנחנו שמחים מאוד להגיע לשומרון לשחק מול קבוצת הבית ולחזק את הקשר עם האוהדים והישובים באיזור. שחקני מכבי תל אביב הם השחקנים של כולם והם מגיעים לכל מקום בארץ. אנחנו בטוחים שזו תהיה חוויה נהדרת לספורט הישראלי ולילדי השומרון. שחקני מכבי תל אביב מגיעים לשומרון במסגרת פעילויות מפעל הפיס בפרוייקט ספורט לקהילה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן