מחר: עצרת תפילה בכותל המערבי למען ירידת הגשמים

רבני הציונות הדתית קוראים לציבור להשתתף בעצרת התפילה שיזם ח"כ זבולון כלפה, ברחבת הכותל המערבי, זאת למען הורדת גשמי ברכה ולאור תקופת הבצורת הפוקדת את ישראל בחודשים האחרונים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/12/13 15:02 א בטבת התשעד

מחר: עצרת תפילה בכותל המערבי למען ירידת הגשמים
maxim303-cc-by-sa, צילום: maxim303-cc-by-sa

רבני הציונות הדתית מפרסמים היום (ד‘) גילוי דעת הקורא לציבור להשתתף בעצרת התפילה שיזם ח“כ זבולון כלפה, שתתקיים מחר אחר הצהריים ברחבת הכותל המערבי, למען ירידת גשמי ברכה ולאור תקופת הבצורת הפוקדת את ישראל.

בעצרת ישתתף גם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו. בקריאת הרבנים נכתב: "נמצאים אנו בראשית חודש טבת ולצערנו טרם זכינו לברכת שמיים בגשמי ברכה, לפיכך הננו פונים אל אחינו בית ישראל בבקשה להשתתף בעצרת תפילה למען ירידת הגשמים".

על הקריאה חתומים בין היתר גם הרב יעקב אריאל, הרב יהושע שפירא, הרב חיים שטיינר, הרב אביחי רונצקי והרב מיכה הלוי. "ונייחל כי תתקבל תפילת הכהן הגדול ביום הכיפורים המבקש שתהא זו שנה ברוכה בגשמים“, כתבו הרבנים.

ח"כ כלפה התייחס היום למזג האוויר הסגרירי והתחזית לגשם: "התחזית לגשם היא ממש בבחינת הנאמר בישעיה "והיה טרם יקראו ואני אענה", אבל אנו זקוקים לגשמי ברכה, לא לטפטופים. כולנו יחד צריכים להתאחד בתפילה ובתחינה לבורא עולם שיפתחו ארובות השמיים וירדו ממטרים שיצילו את היבולים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן