מוטי יוגב: שחרור המחבלים הוא לבושתו של אובמה

ח"כ מוטי יוגב תקף את הממשל האמריקאי בנושא שחרורו של פולארד תמורת שחרור מחבלים ואמר "זהו שחרור שנכפה עלינו בשפלותו של הממשל האמריקאי ברשות אובמה ושליחו קרי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/03/14 07:15 כה באדר ב'

מוטי יוגב: שחרור המחבלים הוא לבושתו של אובמה
דוברות מוטי יוגב, צילום: דוברות מוטי יוגב

ערב שחרור המחבלים בפעימה הרביעית, התייחס אמש (ד') ח"כ מוטי יוגב לשחרור המחבלים ואומר: "הערב עמדנו בעצרת מחאה וזעקה כנגד השחרור השפל הזה מול בית רה"מ וזעקנו כנגדו, זהו שחרור שנכפה עלינו בשפלותו של הממשל האמריקאי, הם ביקשו לתת מחוות כדי להתחיל את המו"מ עם הפלסטינים, הרי זה צעד ששום מדינה דמוקרטית לא הייתה עושה".

יוגב הדגיש, בתוכנית "צומת בר אילן" עם איתמר לוי, אור חן כהן ועקיבא לם, כי הוא מפנה אצבע מאשימה בעיקר כלפי הממשל האמריקאי ואמר:" לבושתו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ושליחו הלא הגון, קרי , יתרחש שחרור הרוצחים. יוגב אף התייחס להצעה שעלתה בימים האחרונים ואמר:"את יונתן פולארד צריך לשחרר ממזמן, בלון הניסוי שניסו להעמיד לשחרר מחבלים תמורת פולארד הוא בושה וחרפה, רוצחים לא משחררים לעולם"

כאשר שנשאל מדוע מפלגת ה"בית היהודי" לא מאיימים לפרוש מהממשלה אם אכן הפעימה הרביעית תתבצע, ענה: "מצאת מקום חרפתי, לא התקבלה החלטה בסיעה על פרישה מהממשלה בשל העסקה השפלה הזאת, רק אח"כ הבנו את גודל החומרה של העסקה הזאת, אני מניח שאם ינסו לשחרר ערבים ישראליים בעסקה הזאת, לא ניתן שהממשלה תעשה צעד שכזה".

יוגב הדגיש כי הוא לא רוצה לציין קווים אדומים בשם חברי המפלגה. "אנו צריכים להתכנס כל הסיעה, כדי שהעמדה שלנו תהיה עמדה חזקה ולא רק זעקה, זוהי סוגיה מוסרית קשה, כי שחרור מחבלים אלול לפגוע בחייהם של ישראלים רבים. אינני יודע להשיב מה גרם לרה"מ ולקבינט להחליט החלטה זו, את עיקר הביקורת אני מפנה למשטר האמריקאי."

יוגב אף התייחס לחוק שקד ואמר: "החוק הזה נועד כדי לקדם את החרדים לצה"ל, מכיוון שעם ישראל זקוק להם, אבל ההתעקשות על מספר סעיפים בחוק שבכל מקרה לא ברי ביצוע הגבירו את גיוסם של החרדים להפגנות החרדים ולא לצה"ל. "אני חושב" אמר "שלא כמו חבריי ב"יש עתיד" שאסטרטגיה צריכה להיות בדיבור עם החרדים ולא בכפיית החרדים לשרת בצה"ל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן