מאות מתושבי שוהם השתתפו בערב הוקרה לרב סתיו

התושבים התכנסו כדי להביע תודה והוקרה לרב סתיו על תרומתו כרב היישוב. אל הכנס הגיעו גם הרבנים מלמד מדן. הרב דרוקמן חש ברע ולא הגיע, אך נשא דברים טלפונית ודיבר על ערך "אהבת חינם"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 26/06/13 13:38 יח בתמוז התשעג

מאות מתושבי שוהם השתתפו בערב הוקרה לרב סתיו
יוני רייף, צילום: יוני רייף

כ-400 מתושבי שוהם התכנסו אמש (ג‘) לכנס תמיכה והוקרה ברב היישוב, הרב דוד סתיו, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל. את הכנס יזמו התושבים בעקבות דבריו החריפים של הרב עובדיה יוסף נגד הרב סתיו, זאת במטרה להוקיר לו תודה והערכה על פעילותו התורנית למען היישוב. על קיומו של הכנס דיווחנו אתמול לראשונה בכיפה.

(צילום: יוני רייף)

בכנס השתתפו גם הרב זלמן ברוך מלמד מבית אל וראש ישיבת הר עציון הרב יעקב מדן. הרב חיים דרוקמן, שהיה אמור להגיע למסור דבר תורה באירוע, נמנע לבסוף מלמסור שיעור בערב, זאת לאחר שחש ברע לאחר צום יז‘ בתמוז. עם זאת, הרב דרוקמן חובר טלפונית ונשא דברים מביתו, בדבר חשיבות ערך השלום והכבוד ההדדי ולמען ”אהבת חינם“ בעם ישראל.

(צילום: יוני רייף)

מארגני האירוע הביעו היום שביעות רצון מהצלחת האירוע: ”היה לנו חשוב להביע תודה והערכה לרב סתיו על פועלו למען היישוב. מעבר למרוץ לרבנות הראשית, שזה עניין נפרד, אנחנו אסירי תודה לרב סתיו על תפקידו כרב העיר, על השיעורים הרבים אותם הוא מעביר לאורך השבוע ועל האוזן הקשבת שיש לו, תמיד, לתושבי שוהם. אנחנו תומכים במועמדותו לרב הראשי, אבל אין ספק שלו ייבחר, אנחנו נפסיד מרא דאתרא חשוב ומיוחד“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן