לשחות עם הסודנים

ח"כ מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר, הגיעו לבריכת גורדון בתל אביב ועמם עשרות פליטים סודנים. הפרובוקציה ניסתה להמחיש לתל-אביביים את ההתמודדות עם המסתננים

חדשות כיפה אורי פולק 13/06/11 12:30 יא בסיון התשעא

לשחות עם הסודנים
havenholidays-cc-by-nd, צילום: havenholidays-cc-by-nd

פעילי הימין איתמר בן גביר וח"כ מיכאל בן ארי, יזמו באחרונה פרובוקציה מוצלחת הממחישה את בעיית ההתמודדות עם הפליטים המגיעים לשטח ישראל. השניים הגיעו אתמול (א') בשעות אחר הצהריים אל בריכת גורדון בתל אביב, יחד עם עשרות פליטים מסודן, להם קנו כרטיסי כניסה ובגדי ים.

בן גביר מסביר כי המהלך המחיש כיצד יש מי שמדברים על זכויות אדם, מבלי להבין את ההשלכות. "אתם הצפונים מדברים על זכויות אדם? אז תנו להם זכויות אדם בגורדון, ובאפקה, וברמת אביב", הסביר בן גביר. ח"כ בן ארי ציין כי "אנחנו רוצים לעשות תמונת ראי לצפון תל-אביב. דרום תל-אביב היא החצר האחורית של מדינת ישראל וכאן מורמים מעם. החלוקה צריכה להיות שווה - מסתננים אצל כולם, לא רק בשכונת התקווה".

בעקבות המהלך המקורי, בריכת גורדון התרוקנה בתוך מספר דקות מהמתרחצים שלא אהבו את השכנים החדשים כה קרוב. הסודנים נכנסו למים, אך בעיקר נבהלו מהמצלמות ומההמולה התקשורתית סביבם - שספק עד כמה ידעו אודותיה מראש.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן