ליכודיאדה 2016: ציפי חוטובלי נדחקת לסוף

חברי הליכוד התכנסו באילת וערכו הצבעה המדמה את הפריימריז במפלגה. סגנית שר החוץ נשארה הרחק מאחור

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 31/01/16 10:12 כא בשבט התשעו

ליכודיאדה 2016: ציפי חוטובלי נדחקת לסוף
ליטל פרי, לע״מ, צילום: ליטל פרי, לע״מ

הליכודיאדה, הועידה הרעיונית של הליכוד, התקיימה לראשונה בסוף השבוע במלון קלאב הוטל אילת. במסגרת הועידה, נערכו פריימריז מדומים כדי לבחון את פופולאריות חברי הכנסת במפלגה כשנה לאחר בחירתם לכנסת וכדי לבדוק כיצד צפויה להיראות רשימת הליכוד לכנסת הבאה. בפריימריז התמודדו כל נבחרי המפלגה בכנסת לצד פעילים מרכזיים מסניפי הליכוד ברחבי הארץ.

כל אחד מהמשתתפים, שהוא גם חבר ליכוד, היה רשאי להצביע באחת מעמדות הקלפי הממוחשבות שהוצבו באירוע, לאחר שהזדהה וקיבל קוד אישי להצבעה, למניעת כפל הצבעות.

בראש הרשימה נבחרה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ואחריה השר לביטחון פנים גלעד ארדן. למקום השלישי הגיע שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, אופיר אקוניס.

חברי הכנסת החדשים יחסית במפלגה נכנסו אל העשירייה השנייה למקומות גבוהים יחסית, מה שמעיד ככל הנראה על השפעתם הרבה, אף שהם במציאות בתחתית הרשימה: מיקי זוהר ( מקום 11), אמיר אוחנה ( מקום 15) ובסוף העשיריה השנייה, נמצא חבר הכנסת אורן חזן (מקום 20).

כניסה מפתיעה לרשימה רשמה אשתו של סילבן שלום, ג'ודי ניר מוזס שלום שהגיעה אל המקום ה-34 בפריימריז, אחרי שפרסמה את דבר התמודדותה בטוויטר כשלושה שבועות בלבד לפני האירוע. מוזס שלום הצליחה אף לעקוף את חברת הכנסת הדתייה, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, שנמצאת בתפקיד יחסית בכיר בממשלה הנוכחית, ובולטת בנוכחות תקשורתית גבוהה, וממוקמת הרחק למטה, במקום ה-37.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן