לא צריך בירוקרטיה: הפתרון של ח"כ איתן ברושי לבניית הבית של יהודה ישראלי. צפו

חבר הכנסת איתן ברושי קטע את דבריו של סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן שניסה להסביר את הבעייה בבניית ביתו של הישראלי והציע רעיון פשוט כיצד לפתור את המצב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/06/16 17:47 ב בסיון התשעו

היום במליאה הגישה חברת הכנסת שולי מועלם שאילתא לסגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, בדבר אי הטיפול בחייל יהודה הישראלי שמשרד הביטחון מסרב להעביר לידי משפחתו את הכספים הנדרשים לשיקומו בשל העובדה שהוא מתגורר בעפרה בה אין תב"ע כי היא מעבר לקו הירוק.

"לצערנו הרב, קיימים קשיים תכנוניים וחוקיים, הנובעים מהמציאות הבלתי נסבלת שהחוק הישראלי לא הוחל עדיין ביהודה ושומרון", אמר סגן השר, הרב אלי בן דהן כשהוא מתקשה הסביר את המציאות המעוות, כשלפתע נעמד חבר הכנסת איתן ברושי מהמחנה הציוני וקטע את דבריו "כבר היה דיון דומה בעבר בבג"צ. אני אומר לך, לך לבג"צ שכבר אישר את זה בעבר דין ההרחבה כדין שאר הבתים בעופרה".

ברושי הציע לרב בן דהן להתייעץ עם הרב אבי גיסר שהיה מעורב ואמר לו, "אני יודע את זה בעצמי, כשהייתי עוזר שר הביטחון ופתרנו את הבעיות האלה בלי להיות פצועים ונכים. תפתרו את זה בבג"צ".

בן דהן התחיל להשיב לו ואז קם ח"כ חיים ילין מיש עתיד וקטע אותו "אנחנו יכולים להקים ישוב ב-5 דקות גם את גוש עציון הקימו בלי היתרי בניה".

[embed]

]