לאחר הפיגוע: פשיטה על בית המחבל והוספת בטונדות

בעקבות פיגוע, צה"ל תחקר את בני משפחת המחבל בכפר סילוואד ועצר את חלקם. בהמשך הוסיפו במערכת הביטחון שורת בטונדות למיגון צומת עפרה. סגן שר הביטחון: "בואו לחבק את המשפחה ולהראות לרוצחים שעם ישראל חי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/04/17 18:07 י בניסן התשעז

לאחר הפיגוע: פשיטה על בית המחבל והוספת בטונדות
צעירי עפרה, צילום: צעירי עפרה

בעקבות פיגוע הדריסה הבוקר (חמישי) בצומת עפרה, במהלכו רצח המחבל מאלכ חאמד את סמל אלחי טהרלב הי"ד, צה"ל פשט על הכפר ממנו יצא המחבל ומיגן את צומת עפרה.

צה"ל העביר את חאמד לידי השב"כ ובנוסף לכך, כוחות הביטחון פשטו על ביתו של המחבל, תחקרו את בני משפחתו ועצרו את אחיו. מספר שעות לאחר פיגוע הדריסה, הוסיפו במערכת הביטחון שורת בטונדות חדשות על מנת למגן את הצומת בה אירע הפיגוע.

בתוך כך, קרא הערב סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, לציבור הרחב להגיע להלוויתו של סמל טהרלב הי"ד כדי להראות לרוצחים את עוצמתה של ישראל, "הלווייתו של אלחי הי"ד תיערך בשעה 18:30 בהר הרצל. בואו לחבק את המשפחה ולהראות לרוצחים שעם ישראל חי!".

סגן השר הספיד את לוחם גולני שנרצח בפיגוע בצומת עפרה ואמר כי "אלחי הי"ד היה ילד מלא שמחה וחיוך לכל הסובבים אותו, הפרח השלישי שנקטף מהישוב טלמון. לוחם גולני שגדל על אהבת התורה, העם והארץ כדי לשמור על עם ישראל בארצו. בן למשפחה שכולה חינוך ונתינה. אבידה גדולה למשפחת טהרלב ולעם ישראל כולו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן