לאחר הלוויה: ישיבת השדולה למען ארץ ישראל תחתים שרים להחלת הריבונות במעלה אדומים

חברי הכנסת יואב קיש (ליכוד) ובצלאל סמוטריץ´ (הבית היהודי) יקיימו אחרי הצהריים ישיבה שבה שרים וח"כים יתחייבו לקדם את החלת הריבונות במעלה אדומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/16 10:30 כז בסיון התשעו

לאחר הלוויה: ישיבת השדולה למען ארץ ישראל תחתים שרים להחלת הריבונות במעלה אדומים
מירי צחי, צילום: מירי צחי

הישיבה החגיגית של השדולה למען ארץ ישראל תוכננה עוד לפני שני הפיגועים בקרית ארבע ובסמוך לאדוריים בה נרצחו הלל יפה אריאל הי"ד ומיכי מרק הי"ד.

היום אחה"צ יכנסו ראשי השדולה, ח"כ יואב קיש ובצלאל סמוטריץ' שרים וחברי כנסת, יחד עם ראש העיר בני כשריאל על מנת להתחיל הקמפיין להחלת הריבונות על מעלה אדומים.

לדבריהם "מדובר בצעד ראשון בשורת פעולות ציבוריות ופרלמנטריות לקראת הגשת הצעת החוק להחלת הריבונות במעלה אדומים. בישיבה ישתתפו: השר זאב אלקין, השר חיים כץ, השר אורי אריאל, חברי כנסת מסיעות הבית השונות, ראשי מועצות, אישי ציבור, וחברי מועצה לדורותיהם.

ראשי השדולה, חה"כ קיש וסמוטריץ', אמרו בתגובה לדיון הקבינט: ״מול הטרור הערבי הרצחני לא די בצעדים בטחוניים ומשפטיים. התשובה הציונית והראויה חייבת לכלול גם החלטה על החלת הריבונות ביו״ש וקביעה ברורה כי חלקי ארץ אלו לא יהיו עוד נתונים למו״מ ולמסירה. היום במעלה אדומים נעשה את הצעד הראשון כאשר נגיע יחד עם שרים, חברי כנסת וראשי מועצות ביו״ש לחתום ולהתחייב להחיל את הריבונות במעלה אדומים״.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן