כן בכל מחיר? נמשכים המגעים של הרצוג עם נתניהו

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה במשא ומתן מחודש לגבי כניסת מפלגת העבודה לממשלת אחדות. במפלגת העבודה זועמים על הרצוג: "לעבודה אסור לחזור לניסיונות חתרניים לתת יד להצלת נתניהו והממשלה הכושלת שלו"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 21/08/16 11:13 יז באב התשעו

כן בכל מחיר? נמשכים המגעים של הרצוג עם נתניהו
Nati Shohat/Flash90, צילום: Nati Shohat/Flash90

ככל הנראה חודשו המגעים של יו"ר והואפוזיציה ומפלגת העבודה, ח"כ יצחק הרצוג עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ליצירת ממשלת אחדות רחבה. כך לפי הפרסום בערוץ 2.

המגרש הפוליטי גועש ביממה האחרונה לאחר שנודע כי למרות הכחשת שני הצדדים, מגעים בין השניים ממשיכים להיעשות. בשבוע שעבר ככל הנראה נפגשו הצדדים בקיסריה. רוב חברי מפלגת המחנה הציוני נמנעו בינתיים מלהגיב בתקשורת עד כה אך פעילי המפלגה תוקפים בחריפות את המשך המגעים עם נתניהו.

מי שכן בחר להגיב הוא ח"כ אראל מרגלית שמתח ביקורת רבה על ראש מפלגתו ואמר: "לעבודה אסור לחזור לנסיונות חתרניים לתת יד להצלת נתניהו והממשלה הכושלת שלו. ממשלה שאיבדה שליטה על מחירי הדיור, הכלכלה, הבטחון האישי ובדרך לקראת התרסקות מדינית מול ארה"ב ובנות הברית של ישראל".

"כל אלה יחד עם חקירות רה"מ שעושה מופעי אינטימיות צבועה עם מערכות התקשורת זועקים לשמיים שאת נתניהו אסור להציל אלא להחליף. ובהקדם. כמו שסיכלנו ניסיונות דומים בעבר נסכל גם את הניסיון החתרני הזה להצלת נתניהו גם הפעם. את מפלגת העבודה צריך לבנות מחדש להנהגת המדינה. תפקידנו לאחד מחנה גדול שיחזיר את התקווה ויחזיר את הנהגת המדינה לדרך שפויה מנתניהו והקיצוניים שהשתלטו על הממשלה".

ח"כ עמיר פרץ הכחיש את המגעים בין הרצוג לנתניהו ואמר כי ״אין כל סיכוי להצטרפות המחנה הציוני לממשלת נתניהו ונראה כי מדובר בספין מבית היוצר של לפיד שהוא המרוויח העיקרי מהספינים האלה. אפשר וצריך להחליף את נתניהו וזו משימתינו העיקרית ואנחנו נממש אותה". ח"כ פרץ אמר כי שוחח באופן אישי עם הרצוג וזה מכחיש את הדיווחים אודות חידוש המגעים עם נתניהו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן