כלפה חנך לשכה בנתיבות: "חייבים להחזיר לציבור את האמון במדינה"

ח"כ זבולון כלפה פתח לשכה פרלמנטרית חדשה בנתיבות, שתהווה כתובת לפניות תושבי הדרום ובהם חקלאים המתגוררים באזור

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/10/13 15:26 יז בחשון התשעד

כלפה חנך לשכה בנתיבות: "חייבים להחזיר לציבור את האמון במדינה"

בטקס חגיגי שהתקיים בסוף השבוע חנך חבר הכנסת זבולון כלפה (הבית היהודי) יו"ר הלובי החקלאי, לשכה פרלמנטרית בנתיבות שתהווה כתובת לפניות תושבי הדרום ובהם חקלאים המתגוררים באזור. באירוע נכחו חברי כנסת, ראשי רשויות מהאזור, תושבי העיר וחברי קיבוצים ומושבים מהסביבה.

ח"כ זבולון כלפה אמר בטקס כי "הנגב צפוי בשנים הקרובות לעבור תמורות ומהלכים משמעותיים החל במעבר בסיסי צה"ל לדרום וכלה בסוגיית הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב שעליה אנחנו שוקדים לקראת הדיונים בוועדת הפנים. אני מקווה שכשנצליח להגיע ליעד זה יביא ברכה לתושבים הבדואים עצמם, לנגב ולמדינת ישראל כולה“.

”באופן טבעי חבר כנסת שמגיע מהפריפריה משמש אוזן קשבת ברמת הפרט. מגיעות אליי המון פניות ואני רואה בזה חובה לשמש אוזן קשבת. דרך המקרים האלה אני רואה את הפער בין הפרט לבין הממסד. בסופו של דבר חייבים להחזיר לציבור את האמון במדינה ובמוסדותיה“, הוסיף כלפה.

שר השיכון ח"כ אורי אריאל התייחס בטקס לנוכחותם הבולטת של בני קיבוצים ומושבים שבאו לחלוק כבוד ליו"ר השדולה החקלאית: "פעם היו נוהגים לומר 'החברה שלנו', היום כולם שלנו, בבית היהודי יש מקום לכולם. אנחנו מוכנים לתת תשובות לכולם זה לא קשור אם יצביעו לנו או לא. אנחנו מחויבים לנגב ולפריפריה ובעיקר להביא תוצאות. בימים אלה ניצבות בפני חברי הכנסת משימות לאומיות בנגב בגליל אנחנו מחויבים לנציגי הציבור שנמצאים פה ולציבור שלהם. לפתוח לשכה פה באזור זה לא דבר מובן מאליו ואני מברך על כך".

סגן שר הדתות, ח"כ הרב אלי בן דהן, אמר כי "בפרשת השבוע אברהם אבינו מלמד אותנו לא רק לבוא לנגב אלא גם לדאוג להכניס אורחים ולדאוג דווקא למי שנראה כאילו רחוק מאיתנו. את זה זבולון מלמד אותנו בעשייתו הברוכה".