כבר לא פראיירים: הביני"שים מתאגדים לקניות קבוצתיות

פליזים, שקי שינה וגם נעליים: בני ישיבות ההסדר מתאגדים באתר אינטרנט חדש, במטרה להשיג הנחות ומבצעים למוצרים פופולאריים. "ככל שנגדל נוכל לשבור את השוק", אומרים המארגנים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 30/10/12 15:46 יד בחשון התשעג

כבר לא פראיירים: הביני"שים מתאגדים לקניות קבוצתיות
יחצ, צילום: יחצ

אם בעבר כל בחור ישיבה היה צריך להצטייד בגמרא, תנ"ך ו"כוזרי", היום בישיבות הציונות הדתית לא תוכל להרגיש שייך ללא פליז ווינדבלוק דו צדדי ומבלי שתהיה לך דריסת רגל במחלוקת המגף האוסטרלי- "רדבק" מול ברי הפלוגתא "בלנסטון".

אחרי שנים של הזנחה, הבייני"שים פורצים דרך אל עולם הקניות הקבוצתיות. תחת הכותרת "סרוג, אבל לא פראייר", מציע אתר אינטרנט חדש מוצרים זולים שמיועדים לבני ישיבות. "אנחנו בייני"שים מכמה ישיבות שנמאס להם לשלם הרבה כסף עבור מוצרים שכל בייני"ש צריך", אומרים מנהלי האתר, "לכן ניהלנו משא ומתן מול חברות בכדי להשיג מחירים קבוצתיים עבור כל בני הישיבות במגזר הדתי לאומי".

(צילום מסך)

איך זה עובד? במשך תקופה ארוכה עברו מנהלי האתר בין 56 ישיבות ברחבי הארץ ומינו סוכן מצדם בכל ישיבה. אם חשקה נפשו של ביני"ש בשק שינה חדש, נניח, כל שעליו לעשות הוא להיכנס לאתר ולהזמין - והמוצר יגיע ישירות אל הסוכן בישיבה, אליו יעביר התלמיד את התשלום.

כשתכנסו לאתר תוכלו לבחור את הישיבה אליה אתם שייכים ורק לאחר מכן תוכלו לבצע את ההזמנה. אל דאגה, מבדיקת כיפה עולה כי כל המחירים זהים לכל הישיבות. כן, הפילוג טרם הגיע לשם.

בשלב זה מציע האתר רק נעליים אך בתקופה הקרובה תוכלו למצוא שם מוצרים רבים נוספים. מבדיקה מהירה שערכנו מצאנו כי המחירים אמנם זולים ממחירי השוק אולם בהנחה המסתכמת בכ-50 שקלים, ולא הרבה מעבר לכך. מנהלי האתר טוענים כי "ככל שאנחנו הביני"שים נקנה יותר במרוכז, נוכל להשיג מחירים יותר זולים ככוח קניה".

לפניות לכתב - desk@kipa.co.il