יעלון ביטל לצוות של סגן השר בן דהן את אישורי הכניסה לקרייה

נקמתו האחרונה של יעלון? באופן פתאומי סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן וצוותו קיבלו הוראה לצאת מהקריה עד השעה 16:30, כי אישורי הכניסה שלהם הוקפאו

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 22/05/16 12:30 יד באייר התשעו

יעלון ביטל לצוות של סגן השר בן דהן את אישורי הכניסה לקרייה
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

באופן פתאומי קיבלו סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן וצוותו הוראה לצאת היום(א') מהקריה עד השעה 16:30 כיוון שאישורי הכניסה שלהם הוקפאו. זאת לפי דיווח ראשוני שהגיעה לסוכנות TPS.

סגן שר הביטחון, הגיב לדיווח ואמר לסוכנות TPS כי אישורי הכניסה שלהם אכן יבוטלו, לאחר השעה 16:30, כיוון ששר הביטחון מתפטר מתפקידו ועל פי החוק גם סגן שר חדל לתפקד בתפקיד כשהשר מעליו מתפטר. עם זאת, נטען גם כי מדובר גם בהתנכלות אישית ללשכתו של בן דהן:" על פי חוק, עם התפטרותו של שר פוקעת מאליה על פי חוק כהונתו של סגן השר המכהן באותו משרד., אלא שאישורי הכניסה אינם פוקעים. זהו מעשה יזום של אנשי לשכתו של השר היוצא. על פי ההסכם הקואליציוני שחתמה מפלגת הבית היהודי עם מפלגת הליכוד, עם כינון הממשלה הנוכחית, נקבע כי בן דהן יהיה סגן שר הביטחון ולכן ברור כי בן דהן ואנשיו יחזרו תוך ימים ספורים למשרד".

הרקע להודעה הוא סירובו של יעלון לקיים את ההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לבית היהודי ולתת לרב אלי בן דהן את מלוא הסמכויות על המינהל האזרחי, ובנוסף, להתנכל אישית ללשכתו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן