יחימוביץ‘ קוראת לעצור את שיעוריו של הרב אלון בישיבת "אור עציון"

ח"כ שלי יחימוביץ‘ פנתה לשר החינוך ולשר נפתלי בנט ודרשה לעצור את השיעורים שמעביר הרב אלון בישיבת "אור עציון" - בעידודו של הרב דרוקמן: "זה לא חוקי ומהווה כשל מוסרי וערכי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/12/13 12:01 טז בטבת התשעד

יחימוביץ‘ קוראת לעצור את שיעוריו של הרב אלון בישיבת "אור עציון"
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

ח“כ שלי יחימוביץ‘, לשעבר ראשת מפלגת העבודה, פנתה היום (ה‘) לשר החינוך הרב שי פירון ולשר נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, בדרישה לעצור לאלתר את השיעורים שמוסר הרב מוטי אלון, שהורשע בביצוע מעשים מגונים, בעיקר בישיבת ”אור עציון“ ובהסכמתו ועידודו של הרב חיים דרוקמן.

יחימוביץ‘ מציינת במכתב לשניים כי באוקטובר 2007 נכנס לספר החוקים תיקון חוק אשר חוקקה, האוסר על מורשעים בעבירות מין לעבוד במוסדות שיש בהם קטינים, אף אם לא נשפטו למאסר בפועל.

”לפי דיווחים שונים, הרב ממשיך ללמד ולהעביר שיעורים קבועים לתלמידים, בין היתר בישיבת "אור עציון" ובמקומות נוספים, ואף מתעתד להמשיך ולעשות זאת“, כתבה יחימוביץ‘, ”המשך קיום שיעוריו של הרב אלון במוסדות חינוך מהווה כשל מוסרי וערכי לכשעצמו, לעג לשלטון החוק, מסר נורמטיבי קשה ומבלבל ביותר לתלמידים צעירים הנושאים עיניהם אל מי שזה עתה הורשע, ופגיעה נפשית בקורבנותיו בפרט ובקורבנות של עברות מין בכלל. אבל בפשטות, זה לא חוקי“.

יחימוביץ‘ קראה לשר לביטחון פנים, לשר החינוך ולבנט - ”לפעול באופן מיידי להפסיק שיעורים אלה ולמנוע קיומם בעתיד“.