יו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן ביקש מנתניהו לפעול לשחרור פולארד

אגודת הסטודנטים העבירה לראש הממשלה מכתב המבקש לקדם את שחרורו של המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב: "זה הזמן להוביל לפריצת דרך, האחריות מונחת על כתפיך"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/05/13 13:46 יב בסיון התשעג

יו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן ביקש מנתניהו לפעול לשחרור פולארד
יחצ, צילום: יחצ

לרגל יום הסטודנט הלאומי, נפגשו הבוקר (ג') נציגי התאחדות הסטודנטים בישראל עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. במפגש הוצג דו"ח המשקף את מצבם של הסטודנטים בארץ והוצעו הצעות לשיפור והתייעלות מערך ההשכלה הגבוהה בישראל.

יו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן, מתן בר נוי, נכח גם הוא במפגש, ובסופו הגיש לראש הממשלה מכתב אישי בו ביקש להצביע על נקודה רגישה נוספת שמעסיקה את הציבור והיא סוגית שחרורו של יונתן פולארד. במכתב ביקש בר נוי מראש הממשלה כי כפי שדאג לשחרורו של גלעד שליט, כך ידאג גם לשחרורו של פולארד מהכלא האמריקאי.

"כחלק מהנהגת הצעירים במדינה ומדור העתיד קשה לנו להשלים עם מצב שבו אחד משלנו נמק בכלא ואין אנו עושים את כל המוטל עלינו כדי לגדוע מצב זה. אנו ממשיכים להתעסק בימי סטודנט, תקציבי השכלה גבוהה ועוד נושאים שבשוטף, כאשר יש מי שאורח החיים האזרחי נשלל ממנו", כתב בר נוי.

לדבריו, "ממשלות ישראל לדורותיהן מאז הימצאותו של פולארד בכלא האמריקני התמודדו עם בעיה זו ועם שאלת שחרורו, ונדמה שצריך לחתום את הפרק המורכב בחייו של פולארד ולהוציאו לחופשי" . בר נוי הוסיף כי "זה הזמן להוביל לפריצת דרך, אין היום שום גורם שיכול לחולל את השינוי מלבדך, האחריות מונחת על כתפיך כראש הממשלה ונראה כי רק ביכולתך לעשות את הצעד הנכון ולהוביל לתהליך שבסופו נראה את יונתן פולארד חופשי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן