יוגב: רק בהצבעה לבית היהודי שומרים על גבעת שמואל

ח"כ מוטי יוגב תקף את ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני וטען כי "רק הבית היהודי תקדם את צרכי הציבור הדתי בעיר". יו"ר "הבית היהודי" בגבעת שמואל, יעקב ויליאן: תבחרו בין רשימה מטעם לרשימה בטעם

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 30/09/13 13:03 כו בתשרי התשעד

יוגב: רק בהצבעה לבית היהודי שומרים על גבעת שמואל

עשרות תושבי גבעת שמואל השתתפו אמש (א‘) בחוג בית בהשתתפות ח"כ מוטי יוגב, שהתקיים בביתו של יו"ר הרשימה, יעקב ויליאן. במפגש העלו המשתתפים את הבעיות השונות עימם מתמודדים תושבי גבעת שמואל, ביניהם בעיות תחבורה, חינוך ותרבות, דיור בר השגה ובנייה לגובה, יוקר המחיה, סטטוס קוו בין חילונים לדתיים ושמירה על תקציב שיוויוני למגוון האוכלוסיות המגוונות בעיר.

במהלך הערב הועלו טענות מצד תושבים רבים בנוגע לאמירותיו של ראש העירייה יוסי ברודני בראיון שהתקיים עמו באחרונה, בו הציע ”לאפשר לציבור החילוני כל מה שהוא צריך כולל בשישי ושבת". באותו ראיון אמר ברודנני כי הוא ”לא מבין למה דתיים צריכים להצביע אוטומטית למפלגה דתית?".

ח"כ מוטי יוגב התייחס לדברים ואמר כי ”חשוב שמפלגת הבית היהודי , שיסודה ציונות דתית תהיה גדולה ומשמעותית בגבעת שמואל, רק בהצבעה לבית היהודי שומרים על הגבעה ומקדמים את גבעת שמואל בכלל ואת צרכי הציבור הציוני- דתי בפרט“.

יו"ר הרשימה יעקב ויליאן הוסיף: "כמו בכנסת גם בגבעת שמואל נבחרו נציגי הבית היהודי בפריימריז פתוחים להם הצביעו למעלה מ-500 תושבי העיר, רק אצלנו תמצאו רשימה מגוונת שמייצגת את כלל תושבי גבעת שמואל, רשימה שנבחרה באופן הכי דמוקרטי שיש - בתוכה גם אישה ( עו"ד מיכל וולדינגר) שנבחרה במקום השני. שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא מעדיף. רשימת מטעם או רשימה בטעם".

”אנחנו רוצים לשמור על גבעת שמואל קטנה, עיר שתמשיך לשמור על איכות החיים , על איכות הסביבה, ועל המרקם החברתי של חילונים ודתיים, שבת אחים גם יחד. חייבים נבחרת מנצחת של הבית היהודי שתשמור על העיר ועל ראש העירייה“, הוסיף ויליאן.