חשש לחטיפה: סג"מ הדר גולדין נגרר לתוך מנהרה על ידי מחבלים

הבוקר (ו') נפתחה אש על כוחות צה"ל בדרום הרצועה, ובמקום התחוללו קרבות קשים. כעת קיים חשש כי במהלך האירוע נחטף סג"מ הדר גולדין על ידי מחבלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/08/14 13:49 ה באב התשעד

חשש לחטיפה: סג"מ הדר גולדין נגרר לתוך מנהרה על ידי מחבלים
דובר צהל, צילום: דובר צהל

סגן משנה הדר גולדין, קצין בחטיבת גבעתי, בן 23 מכפר סבא, הוא החייל אשר נחשד כי נחטף במהלך קרבות באזור רפיח בדרום רצועת עזה.

סמוך לשעה 9:30 (ו') נפתחה אשר כבדה על כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה. למרות הפסקת האש החלו מחבלים לירות לעבר הכוחות ובמקום התפתח קרב קשה, עם נפגעים רבים בצד הפלסטיני.

כעת הותר לפרסום כי בעת הלחימה ייתכן שנחטף חייל על ידי מחבלים. מדובר בסג"מ הדר גולדין, קצין בחטיבת גבעתי. במקום ממשיכים להתנהל קרבות קשים בין צה"ל למחבלים. במקביל לקרבות מקיים צה"ל מאמצים מבצעיים ומודיעינים נרחבים לאיתור החייל. החטיפה בוצעה באמצעות גיחה ממנהרה. מחבל אחד התפוצץ כמחבל מתאבד - ואז נחטף ככל הנראה החייל הודעה נמסרה למשפחתו.

הבוקר, כשעתיים בלבד לאחר שהוכרזה הפסקת אש הומניטרית למשך 72 שעות, חודשה הלחימה ברצועה ובמקביל נשמעו אזעקות בעוטף עזה. צה"ל תקף באזור מזרח רפיח בדרום רצועת עזה. על פי משרד הפנים הפלסטיני לפחות 25 בני אדם נהרגו כתוצאה מהירי.

(צילום: דובר צהל)

(צילום: דובר צהל)

אילוסרטציה (צילום: דובר צהל)




👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן