ח"כ מועלם מפחדת מאדישות המתפקדים: "אל תהיו שאננים"

"אל תגידו הוא בטוח מנצח. חשוב להגיע ולהצביע כמוני לנפתלי בנט". כך מפצירה יו"ר סיעת הבית היהודי מציבור המתפקדים שבטוחה כי בבחירות הבאות יתמודד בנט על תפקיד ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/17 15:39 כט בניסן התשעז

לאחר שיו"ר הבית היהודי החל לכתת רגליו בחוגי בית והשרה שקד קראה למתפקדים לצאת ולהצביע ביום חמישי הקרוב, גם יו"ר הסיעה ח"כ שולי מועלם-רפאלי, מבקשת מחברי המפלגה לצאת מהאדישות.

בעוד יומיים ייערכו הבחירות לראשות מפלגת הבית היהודי בהתמודדות שבין יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט, א"מ במיל' יונתן ברנסקי והרב יצחק חי זאגא. בין תומכיו של בנט, יש שחוששים מכך שהשטח אדיש ובטוח בנצחונו של שר החינוך ועל כן לא יטריח את עצמו לשלשל את בחירתו בקלפי. החשש העיקרי של מחנה בנט הוא, שבמידה וכמות המצביעים תהיה קטנה הדבר עלול להוריד את אחוזי התמיכה בו ובמצב קיצון אף להביא להדחתו.

"למי שאולי לא שמע", אומרת ח"כ מועלם-רפאלי בהודעה מיוחדת ובסרטון שפרסמה היום (שלישי), "ביום חמישי הקרוב יתקיימו הפריימריז לראשות הבית היהודי. כשמביטים  ארבע שנים לאחור למשהו חדש שהתחיל כסיסמת בחירות, קשה להאמין שהיום בחלוף שתי קדנציות הבית היהודי הוא המצפן של ממשלת ישראל". לדבריה, "אנחנו עם יד על ההגה, מפלגה רחבה שמחברת את עם ישראל, ארץ ישראל  ותורת ישראל. בראש המהפכה הזאת עומד איש אחד שצריך לתת לו מנדט מחדש להמשיך להנהיג את הבית היהודי באתגרים ובמשימות העומדות בפנינו כמפלגה, כחברה וכמדינה".

יו"ר הסיעה הכריזה את שכבר ידוע, בדבר זהות המועמד שבו היא תומכת, "אני לא אמתח אתכם יותר מדי. אני קוראת לכולכם להצביע כמוני לנפתלי בנט". בהמשך היא אמרה שלדעתה בבחירות הקרובות, שיתקיימו לכל המאוחר בעוד כשנתיים, השר בנט יתמודד על ראשות הממשלה, "אני מאמינה כי בבחירות הקרובות יגיע העת שהבית היהודי יתמודד על הנהגת מדינת ישראל. רק נפתלי בנט יחד עם איילת שקד ואיתי ועוד רבים וטובים שנפעל כקבוצה אחת וכנבחרת מנצחת. אל תהיו שאננים. וכרגיל, כל קול קובע".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן