ח"כ ליברמן על גל הטרור:"צריך לגרש מחבלים"

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אומר היום כי יש להרוס את בתי המחבלים עוד לפני שביצעו פיגוע

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 13/12/15 13:47 א בטבת התשעו

ח"כ ליברמן על גל הטרור:"צריך לגרש מחבלים"
Miriam Alsterl/Flash90, צילום: Miriam Alsterl/Flash90

יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח״כ אביגדור ליברמן, ביקר היום במקום הפיגוע בצומת אורות סמוך ליישוב אבני חפץ, בו נפגעו בשבוע שעבר שאול ורחל ניר. ליברמן אמר כי "הכתובת היתה על הקיר וההחלטה הזו היא בגלל הנחייה של הדרג המדיני ורוח המפקד שמשרה שר הביטחון. צריך לבחון מחדש את כל נושא תנועת הפלסטינים בצירים ובכבישים המובילים ליישובים היהודים".

עוד הוסיף ליברמן כי ״הבעיה המרכזית היום היא שאין הרתעה גם לאחר שהמחבלים נתפסים. צריך להרוס גם את בתיהם של מחבלים שלא הצליחו להרוג ושהפיגוע שלהם נכשל, צריך להתחיל להשתמש בכלי הגירוש לעזה, לא צריך לחכות שיהרגו עוד יהודים״. ליברמן סייר באיזור יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן ועם בתם של הזוג ניר, לבנת עוזרי.

במהלך הסיור הביע ליברמן את תמיכתו בדרישת התושבים ובדרישת ראש המועצה להחזיר את רכיבי הבטחון למקום ואמר כי ״לא היתה שום סיבה לפתוח את הכבישים האלו לתנועת פלסטינים״.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר כי סגירת הכבישים, היא לא נגד הפלסטינים - היא בעד הצלת חיים: "באנו לכאן היום כדי לחדד ולחזק את הדרישה שלנו. להחזרת הבטחון. סגירת כבישי הגישה לישובים לתנועת פלסטינים והחזרת המחסומים ביו"ש. לא מפני שיש לנו משהו נגד הפלסטינים. אלא משום שאנחנו חפצי חיים. אני חושב שזו זכותו הבסיסית של כל אדם. כל אזרח במדינת ישראל. לא יעלה על הדעת שנצטרך שוב ושוב לשלם מחיר דמים כדי לקבל מה שמגיע לנו כאזרחים".

(צילום: אסתר סילם אלוש)



👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן