חוששים לשכוח לספור ספירת העומר? יש לנו פתרון בעבורכם

אפליקציית אתר כיפה שהושקה לא מכבר תזכיר לכם כל ערב לספור את ספירת העומר ותאפשר לכם ליהנות ממגוון התכנים של האתר בליווי פיצ'רים ייחודיים ונוחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/15 11:29 כד בניסן התשעה

חוששים לשכוח לספור ספירת העומר? יש לנו פתרון בעבורכם

רוצים לזכור לספור את ספירת העומר בזמן? חוששים לשכוח איזה יום סופרים היום? באפליקציה החדשה של 'כיפה' פתרנו עבורכם את הבעיה, ולאחר הורדה של האפליקציה תקבלו ישר לסמרטפון בכל ערב תזכורת ליום המתאים בספירת העומר.

בנוסף להודעת ספירת העומר, האפליקציה החדשה כוללת את כל האפשרויות המוכרות והפחות מוכרות בעיצוב חדשני, וחשוב ביותר - בצורה הנגישה והנוחה ביותר.

במסגרת האפליקציה החדשה תוכלו לעקוב אחרי החדשות העולות באתר, ליהנות מעולם הפורומים העשיר של 'כיפה' הכולל עשרות פורומים ותיקים וחדשים, ולקרוא שאלות ותשובות במדור המוכר והפופולארי 'שאל את הרב'.

חווית המשתמש באפליקציה נוחה, יעילה ואינטראקטיבית, כשמלבד החדשות השוטפות תוכלו ליהנות גם מזמני היום שמתעדכנים באופן אוטומטי על פי נתוני ה-GPS של המכשיר.

ב'כיפה' העניקו מחשבה רבה לחווית המשתמש וצירפו לאפליקציה רעיון חדשני נוסף שמובנה בה - 'מצב שבת'. זהו הפתרון האידיאלי למקרה בו שכחתם את המכשיר דולק בכניסת השבת, המכשיר בו מותקנת האפליקציה עם מצב השבת מכבה באופן אוטמטי עם כניסת השבת את כל ההתראות של המכשיר ומעביר אותו למצב שקט לחלוטין.

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם מחנות האפליקציות של גוגל למכשיר האנדרואיד או מהאפסטור למכשירי אפל.

להורדה בגוגל פליי

להורדה באפ סטור