חבר מזכירות תקומה הודיע כי יתמוך באביחי בוארון

ישראל זעירא, מייסד ראש יהודי וחבר מזכירות תקומה, הודיע כי תמוך באביחי בוארון

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/12/14 10:53 כו בכסלו התשעה

חבר מזכירות תקומה הודיע כי יתמוך באביחי בוארון
פרטי, צילום: פרטי

אנשי תקומה עוברים לבית היהודי? ישראל זעירא, מייסד ראש יהודי וחבר מזכירות תקומה, יתמוך בבוארון בפריימריז הקרובים.

בוארון בונה סביבו בשבועות האחרונים מעין גוף תומך, בדמות רבנים ואישי ציבור. בין היתר הודיעו הרב אליהו זיני והרב בן ציון אלגזי על תמיכתם בבוארון.

הבוקר נועדו בוארון ואיש העסקים ישראל זעירא, מייסד ראש יהודי ומנכ"ל חברת באמונה, המשמש בין היתר כחבר מרכז תקומה, ולאחריה אמר זעירא:

"הבית היהודי זקוק לאנשי אמונה בעולם המעשה ואביחי יחד ידליק אור חזק בכנסת. המחנה האמוני בבית היהודי הוא דבר הכרחי ואנחנו צריכים לוחמים נאמנים שייצגו אותנו". אמר זעירא. ביחס למפקד הוסיף זעירא, "מי לה' מאמין וזורע. עכשיו הזמן להתפקד ולהוביל את הבית לעוצמה תורנית".

בסיום פגישתם אמר בוארון כי הוא שמח מאוד על הצטרפות זעירא למחנה האמוני בראשותו. "זכיתי לעבוד לצד ישראל כבר לפני שלוש-עשרה שנה כשהקמתי את תנועת מעייני הישועה וישראל ייסד את ראש יהודי. שנים עבדנו יחד ובמהלך אותן שנים ישראל היווה עבורנו מודל לחיקוי לעשיה עיקשת ובלתי מתפשרת לשם שמיים. גם בעסקיו זעירא מהווה דגם של בן תורה ולוחם אמיתי המחבר שמים וארץ, קודש וחול, עסקים ואידאולוגיה. הצטרפותו למחנה האמוני בבית היהודי ותמיכתו בי היא ברכה גדולה עבורנו ועבור הציבור בכלל", אמר בוארון והוסיף,