ולרשטיין: ראש הממשלה שבנה הכי הרבה ביו"ש היה דווקא רבין

מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, פנחס ולרשטיין טען בתכניתו של קלמן ליבסקינד שרבין פעל להקמת כבישים עוקפים כדי שיוכל להרחיב את הישובים ביו"ש

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 21/10/15 12:07 ח בחשון התשעו

ולרשטיין: ראש הממשלה שבנה הכי הרבה ביו"ש היה דווקא רבין
יחצ, צילום: יחצ

פנחס ולרשטיין, מראשי גוש אמונים ומנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר אמר הבוקר (ד') לקלמן ליסבקינד בתכניתו ברדיו גלי ישראל: "יצחק רבין היה ראש הממשלה שיישב את יו"ש הכי הרבה- הוא לא האמין לערבים ולכן בנה את הכבישים העוקפים"

ולרשטיין התייחס לדבריו של נתניהו בדבר הבניה ביהודה ושומרון ואמר שראש הממשלה שבנה הכי הרבה ביהודה ושומרון היה דווקא אדריכל אוסלו, יצחק רבין.

ולרשטיין טען כי הקמת הכבישים העוקפים בידי רבין סייעו בסופו של דבר להרחבת הישובים: "הוא לא האמין לערבים ועשה את העניין הזה בגלל הכבישים העוקפים, אם מישהו אי פעם ימדוד מה קרה ליהודה ושומרון בגלל הכבישים העוקפים". ולרשטיין הוסיף כי רבין לא הסכים שאוסלו יתחיל לפני שמסיימים את הכבישים העוקפים.

"תראה מה קרה ליישוב עופרה, מאז שכביש 60 נפתח, תראה מה קרה לעלי ולשילה וכן הלאה- לכל הישובים שהכבישים העוקפים פתחו אותם להתיישבות. לא צריך לריב על התיישבות צריך לעשות התיישבות ואפשר לעשות התיישבות", אמר ולרשטיין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן