ולרשטיין נגד בוארון: לא ראוי להיות נבחר ציבור

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר פנחס ולרשטיין תקף בחריפות את מועמד הבית היהודי אביחי בוארון המכהן גם כיו"ר מטה עמונה. "הכשיל במזיד את מועצת יש"ע במאבקה בעמונה". בוארון "לא אני הולכתי שולל עשרות אלפי מתיישבים בכפר מימון"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/01/15 09:19 כ בטבת התשעה

ולרשטיין נגד בוארון: לא ראוי להיות נבחר ציבור
יחצ, צילום: יחצ

מתקפה חריפה מצד פנחס ולרשטיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר נגד מועמד הבית היהודי אביחי בוארון. בפוסט שפרסם ולרשטיין בפייסבוק לאחרונה הוא תוקף את אביחי בוארון וטוען שאינו ראוי להיות נבחר ציבור.

ולרשטיין הבהיר כי לקראת הבחירות יש צורך לקטב עמדות, ועל נבחרי הבית היהודי לחשוף את עמדתם המדינית והפוליטית. "האם ויתורים על חבלי מולדת הם תנאי לסיום הסכסוך?”, הוא שואל. “מה עמדתכם בנושא חזרת פליטים מיהודה שומרון וחבל עזה לתחומי המדינה? (מדוע לדעתכם יש מחנות פליטים ביהודה ושומרון? להיכן הם מיועדים?) וכמובן מה על הריבונות בירושלים ? הר הבית, עיר דוד, רמת אשכול, פסגת זאב וכו'?”.

"זה שכיום אין לנו מושג מה הגבולות או הקווים האדומים של: יש עתיד, מפלגת כחלון, ש"ס ומפלגת העבודה, זה כנראה לא מקרי, אתם בכוונה לא ברורים, בקיצור מנסים לגנוב קולות", כותב ולרשטיין ומסביר כי גם מפלגות הימין מבטיחות לבוחר הבטחות שאין בכוונתם או ביכולתם לקיים.

ולרשטיין מציין לחיוב מועמדים כדוגמת ענת רוט ומשה סלמון ברשימה, וכותב כי אין לו ספק שבחירת השניים תהיה מפנה משמעותי לחיוב מבחינת צעירים הרואים את תפקידם כשליחות למען הציבור, ובוחר לתקוף בחריפות את אביחי בוארון. “לא כל המועמדים ראויים לבחירה ובוודאי יש אחד , אביחי בוארון שלענ"ד נכשל והכשיל במזיד את מועצת יש"ע במאבקה בעמונה וכן בעוד מהלכים שאינם ראויים לנבחר ציבור", הוא כותב.

תגובת אביחי בוארון: "אני מאוד מכבד את פנחס ולרשטיין על פועלו הרב למען ההתיישבות ביו"ש ובכלל. עם זאת צריך לומר את האמת. לא אני הולכתי שולל עשרות אלפי מתיישבים בכפר מימון ולא אני סובבתי בכחש מול הגדרות עשרות אלפים מתומכי גוש קטיף באותו יום מר בקיץ 2005. בעמונה, על פי החלטת התושבים, הובלתי, עם 3000 תומכים, מאבק אמיץ וחסר פשרות. זאת למרות שולרשטיין וחבריו ניסו למנוע את המאבק כפי שעשו בכפר מימון.

אני רואה בכך כבוד וזכות שמילאתי את רצון תושבי עמונה להיאבק על ביתם ומנעתי מולרשטיין לעקר את המאבק בעמונה. גם בעתיד, כשליח ציבור, אפעל מתוך הכנסת למלא רצון שולחיי על הצד הטוב ביותר כפי שנהגתי בכל שנות פעילותי". להזכיר, גם נפתלי בנט סיים תפקידו במועצת יש"ע בצלילים צורמים על רקע משבר אמון בינו לבין ולרשטיין ואחרים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן