השר הרשקוביץ: שמח שאורלב גילה את נפלאות האחדות

יו"ר "הבית היהודי" מתייחס בציניות לקריאתו של ח"כ זבולון אורלב לאחדות המחנה וטוען כי "הוא החרים לאורך כל הדרך את הישיבות המשותפות. בגלל הפריימריז הוא מגלה את עמדתו האמיתית"

חדשות כיפה אורי פולק 30/04/12 17:31 ח באייר התשעב

השר הרשקוביץ: שמח שאורלב גילה את נפלאות האחדות
יחצ, צילום: יחצ

השר דניאל הרשקוביץ, יו"ר "הבית היהודי", מתייחס היום (ב') בציניות לדבריו של ח"כ זבולון אורלב, שנוכח הסקרים קרא מוקדם יותר, כפי שדווח בכיפה, לאחדות השורות בין "הבית היהודי" לבין "האיחוד הלאומי".

"אני שמח שאורלב גילה את נפלאות האחדות", אמר הרשקוביץ לכיפה, שהוסיף כי "מי שהחרים לאורך כל הדרך את הישיבות המשותפות עם האיחוד הלאומי היה ח"כ אורלב. וודאי עכשיו, לרגל הפריימריז, הוא מגלה את עמדתו האמיתית".

עוד מוסיף הרשקוביץ כי הוא "יכול לבשר לח"כ אורלב שבישיבה משותפת שהתקיימה בהעדרו, ערב היציאה למפקד, סיכמנו עם ראשי 'האיחוד הלאומי' על איחוד השורות מיד בתום הבחירות הפנימיות".

גם חברי הנסת יעקב כ"ץ ואורי אריאל התייחסו לקריאתו של אורלב ואמרו כי הם "מברכים את אורלב שנענה למאמצים וההפצרות של האיחוד הלאומי בחודשים האחרונים להתאחד כבר כעת, אבל המבחן יהיה במעשים ולא בדיבורים. האיחוד הלאומי מוכן לשבת באופן מיידי עם חברי הבית היהודי ולסכם על איחוד השורות של חברי הכנסת בשתי המפלגות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן