השר הרשקוביץ בצרפת: "העם היהודי כולו מתאבל עמכם"

בעקבות חיסול המחבל שביצע את הפיגוע הירי בצרפת, אמר יו"ר "הבית היהודי" לקהילה היהודית בצרפת כי "בכל דור ודור קמים לכלותנו – אבל אנחנו ננצח"

חדשות כיפה אורי פולק 22/03/12 18:01 כח באדר התשעב

השר הרשקוביץ בצרפת: "העם היהודי כולו מתאבל עמכם"
יחצ, צילום: יחצ

שר המדע והטכנולוגיה, הרב דניאל הרשקוביץ, נפגש היום (ה) בצרפת עם ראשי הקהילה היהודית, זאת בעקבות הפיגוע נגד בית הספר היהודי "אוצר התורה" בטולוז שבצרפת וחיסולו של המחבל מוחמד מרה, מוקדם יותר היום.

השר הרשקוביץ אמר לקהילה היהודית כי "העם היהודי כולו מתאבל יחד עמכם. כיהודים, אנו נמצאים במלחמת קיום הן בישראל והן בתפוצות. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו - אבל אנחנו ננצח".

בהמשך, נפגש השר הרשקוביץ גם עם שר האוצר הצרפתי, פרנוסואה בארואן, ואמר לו כי "המלחמה בטרור האסלאמי משותפת לישראל ולצרפת. התשובה לטרור צריכה להיות חסרת פשרות, והידוק שיתופי הפעולה בין ישראל וצרפת הוא חלק ממנה".

הרב הראשי של צרפת, ז'יל ברנהיים, אמר היום כי "הבכי והאבל ממשיכים לצד ההקלה שבידיעה שהרוצח לא יוכל להזיק עוד". הוא הסביר כי על האומה הצרפתית לבדוק את מצפונה על מנת לגלות כיצד התאפשר לפושע כזה לצמוח בקרבה. "יש בעיות בחינוך שניתן לילדים, במילים ובאופן הדיבור, סימנים של בוז ודחייה אשר הוזנחו", הוסיף הרב ברנהיים. לדבריו, כל הרעות האלו הובילו את המחבל לביצוע הפיגוע.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן