"הריני מודה לכם על אמונכם. תחי הדמוקרטיה הישראלית, תחי מדינת ישראל"

כך אמר הנשיא העשירי של מדינת ישראל רובי ריבלין בנאום ניצחון. "זכיתי היום באמונכם, זכיתי היום באמון הציבור בישראל. מרגע זה אני איש של כולם, אני איש העם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/06/14 16:38 יב בסיון התשעד

"הריני מודה לכם על אמונכם. תחי הדמוקרטיה הישראלית, תחי מדינת ישראל"

הנשיא העשירי של מדינת ישראל רובי ריבלין נשא נאום ניצחון באולם שאגאל בכנסת ואמר . "זכיתי היום באמונכם. זכיתי היום באמון הציבור בישראל, שאתם שליחיו. מרגע זה- אני איש של כולם, אני איש העם", פנה ריבלין אל חברי הכנסת. "היום אני מתחיל את הדרך לבית אחר. בית השוכן לא רחוק מכאן. הבית אליו אני הולך יהיה בית של הישראלים כולם. בית שדלתו פתוחה לכל- בית עם חירות ועם מק"י. בית בו יסתופפו יחד כל חלקי העם, בחוויה ישראלית אחת".

"אני מודה לחבריי המתמודדים הראויים, אשר הוסיפו באישיותם ובהתנהלותם הדר למערכה ומאחל להם ולנו שימשיכו לשרת את הציבור באמונה.אני מודה לכל מי שליווה אותי בדרך הארוכה לכאן, ברגעיה היפים וברגעיה הקשים. ובראש המלווים- רעייתי, נחמה, ילדיי ונכדיי, שמבלעדי אהבתם ותמיכתם - אַין", אמר ופנה לאזרחי המדינה: "אזרחי ישראל, הריני עומד בפניכם נוכח גודל השליחות וכובד האחריות ובענווה, מודה לכם על אמונכם. תחי הדמוקרטיה הישראלית, תחי מדינת ישראל".

בדבריו פנה ליריבו בבחירות לנשיאות מאיר שטרית ואמר "איזה פייט נתת", עוד הוסיף: "הגענו לסופה של מערכת בחירות קשה ומטלטלת, אמון הציבור במוסד הנשיאות ספג פגיעה קשה וחובתנו לשקמו ולהשיבו"

שר השיכון והבינוי אורי אריאל בירך את ריבלין ובירך אותו בברכת כהנים. ״אני מברך את ח״כ ראובן ריבלין על בחירתו לנשיאות המדינה. נשיא המדינה הינו תפקיד ממלכתי שתפקידו לאחד את העם ואני מצפה שכך אכן ינהג הנשיא הנבחר״.