הרב שלום כהן: ישי הלך לבית הכסא

הרב שלום כהן, ראש מועצת החכמים של ש"ס, תקף השבת בחריפות את מפלגת ´העם איתנו´ של ח"כ יוני שטבון וח"כ אלי ישי ואמר: "ישי הלך לבית הכסא"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/12/14 21:10 ה בטבת התשעה

הרב שלום כהן: ישי הלך לבית הכסא
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בדרשתו השבועית בליל שבת תקף הרב שלום כהן את אלי ישי בחריפות, וטען ש'הלך לבית הכיסא', זאת בהתייחסו לשלטי הבחירות של המפלגה החדשה: "ראיתי מודעות 'בכל ביתי נאמן הוא', הוא צודק שהיה בביתו נאמן, אבל עכשיו שעזב את ביתי והלך לבית הכסא הוא כבר לא נאמן".

ניתן להסביר את הדברים החריפים גם כלפי פטרונו הרוחני של ישי, הרב מזוז שישיבתו נקראת 'כיסא רחמים' וגם עניין חבירתו של ישי לשטבון חובש הכיפה הסרוגה שהרב כהן הרבה לתקוף בשנתיים האחרונות.

בנוסף, האשים הרב שלום כהן, בדרשת ליל שבת שהתקיימה בבית הכנסת 'נווה יצחק' בבני ברק, שם שהה לרגל שמחת בר המצווה של נכדו, את ישי באינטרסנטיות וברדיפת כבוד והתייחס גם לנושא הסקרים שמעניקים לש"ס מספר מנדטים נמוך, "ש"ס - ראשי תיבות "שקר סקר".

הרב כהן ידוע בסגננו החריף, כזכור, לפני שנה וחצי אמר "כתוב מלחמה לה' בעמלק. אין הכסא שלם כל עוד שיש עמלק. כס זה כיפה סרוגה. כל עוד שיש כיפה סרוגה, אין הכסא שלם! זה עמלק… מתי יהיה הכסא שלם? כשאין כיפה סרוגה… אלה יהודים אלה?".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן