הרב עמאר: מתפלל לבריאותו ואריכות ימיו של האפיפיור היוצא

הרב הראשי לישראל שיגר איחולי ברכה והצלחה לבנדיקטוס ה-16, אותו כינה "לוחם צדק". הוא שיבח במיוחד את עמדתו של האפיפיור היוצא סביב הוקעת האנטישמיות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/02/13 09:24 ב באדר התשעג

הרב עמאר: מתפלל לבריאותו ואריכות ימיו של האפיפיור היוצא
Sergey Kozhukhov-cc-by-sa, צילום: Sergey Kozhukhov-cc-by-sa

הרב הראשי לישראל, הרב שלמה עמאר, שיגר איחולי ברכה והצלחה לאפיפיור היוצא, בנדיקטוס ה-16, אשר הודיע אתמול (ב‘) במפתיע על סיום תקופת כהונתו בשל גילו המתקדם. הרב עמאר התייחס לאפיפיור היוצא כאל ”לוחם צדק“ וסיכם את תקופת כהונתו.

"האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ראוי לציון ולשבח על עמידתו האיתנה ומלחמתו השערה בכל גילוי של אנטישמיות והכחשת שואה, מבית ומחוץ. בלטה בימיו הדרתו הנחושה של הכומר ויליאמסון מכחיש השואה מבין כתלי הכנסיה“, נזכר הרב עמאר, ”זכורות אימרות רבות שלו שהיוו בסיס לקשר ראוי בין הרבנות הראשית לישראל והעם היהודי עם הכנסייה. בפרט זכורה אמירתו לפיה מעולם לא נטש הקב"ה את בריתו עם העם היהודי“.

הרב הראשי לישראל שיבח את עמדתו של האפיפיור, שהובאה בראשית תקופת כהונתו, בה הדגיש כי ”היהודים הם אחינו הבכירים... היהודים הם אבותינו“. הרב עמאר ציין כי הוא ”מתפלל לבריאותו ולאריכות ימיו של לוחם צדק זה, וקורא לעולם כולו ללמוד מעמידתו ולהוקיע כל גילוי אנטישמיות באשר הוא".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן