הרב לאו: כל הארץ חזית, לבער מן השורש את קני המרצחים

הרב הראשי לתל אביב התייחס לפיגוע הטרור שהתרחש במרכז העיר, שהדי פיצוציו נשמעו היטב בלשכתו. ”היה צפוי שינסו לפגע, לא להיתפס לשאננות“, אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/11/12 15:30 ז בכסלו התשעג

הרב לאו: כל הארץ חזית, לבער מן השורש את קני המרצחים
matanya, צילום: matanya

הרב הראשי לתל אביב, הרב ישראל מאיר לאו, התייחס היום (רביעי) לפיגוע שאירע במרכז תל אביב בצהריים, לאחר שמטען התפוצץ באוטובוס שעמד ברחוב שאול המלך בעיר, סמוך לבסיס הקרייה.

"קשה לומר כי הפיצוץ באוטובוס בשדרות שאול המלך בעיר בא לי בהפתעה, מלשכתי למקום הפיצוץ מפרידים עשרות מטרים בלבד ורעם ההתפוצצות וצפירות כוחות ההצלה בעקבותיו החרישו כל אוזן באיזור", תיאר הרב לאו. לדבריו, "עקב אירועי המלחמה בדרום וניסיונות הסרק של טילי הפאג'ר 5 שנורו לעבר תל אביב ולא פגעו בה, היה צפוי הניסיון לפיגוע בתחבורה הציבורית. אני מקווה כי לא הייתה שאננות יתר ולא זלזול בדרכי הבדיקה שגרמו לאסון הזה כי אחרי שנים משתלטת האדישות והשאננות“.

הרב לאו הוסיף כי הוא ”מתפלל להחלמתם המלאה והמהירה של פצועי הפיגוע שישובו במהרה לבתיהם בשלום. אני מצפה ממשלת ישראל וזרועות הביטחון לבער מן השורש את קני המרצחים מתוך ידיעה ברורה כי כל הארץ חזית“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן