הרב דוד סתיו ישמש כיו"ר עמית של רשת אור תורה סטון

יו"ר רבני צהר ישמש כיו"ר עמית של רשת אור תורה סטון של הרב שלמה ריסקין. " מצפה לעזור לרשת להתקדם לשלב הבא"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/01/15 16:06 ח בשבט התשעה

הרב דוד סתיו ישמש כיו"ר עמית של רשת אור תורה סטון
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בימים אלה מצטרף יו"ר ארגון צהר, הרב דוד סתיו, להנהגת רשת המוסדות "אור תורה סטון" כיו"ר עמית של הרשת. הרב סתיו, יכהן בתפקידו לצד מייסד ונשיא הרשת, הרב שלמה ריסקין.

ארגון אור תורה סטון החל את דרכו לפני 31 שנים, וכיום היא כוללת רשת של מוסדות ופרויקטים ברחבי הארץ והעולם. הארגון מונע על ידי רשת חינוכית מקיפה הכוללת חטיבות ביניים, תיכונים, ישיבות תיכוניות, אולפנות וישיבת הסדר, לצד אולפן גיור ופרויקטים למנהיגות דתית-לאומית, יוזמות חדשניות בקירוב לבבות ופרויקטים חברתיים שמגיבים לאתגרים עכשוויים ושואפים לתיקון עולם.

בין היתר אחד המוסדות המוכרים של הארגון הינו "מדרשת לינדנבאום", המדרשה הראשונה לנשים המקיימת בין היתר תכנית 'הדס' המשלבת שירות מלא בצה"ל ולימוד תורה.

הרב ריסקין: "עולם ערכיו, מטרותיו והשקפת עולמו של הרב סתיו, תואמים את חזונה של רשת אור תורה סטון - קירוב רחוקים, קבלה והכלה תוך הנגשת היהדות וגישור בין אתגרי העולם המודרני ועקרונות ההלכה, לצד מציאת המכנה המשותף הגדול ביותר בין כל חלקי עם ישראל. על רקע כך, הרב סתיו ואני שיתפנו פעולה בעבר באופן נרחב, ולכן טבעי היה מבחינתי להציע לו להצטרף להנהגת הרשת המתרחבת שלנו".

מנכ"ל הרשת, ינון אחימן: "רשת אור תורה סטון הגיעה בשלושת העשורים האחרונים להישגים משמעותיים, ואנו מאמינים כי הצטרפותו של הרב סתיו להנהגת הרשת לצידו של הרב ריסקין תוביל אותנו הלאה לקידום מטרות הרשת, לגיבושן והבאתן לידי ביטוי בחברה הישראלית על כל גווניה. הרב סתיו הינו תלמיד חכם בעל שיעור קומה, כושר מנהיגות והובלה ובאמתחתו ניסיון רב, שהביאו להבנה עמוקה של החברה הישראלית, העם היהודי, האתגרים של העולם המודרני והדרך בה יש להתייחס אליהם. הצטרפותו תעשיר את הרשת על כל מוסדותיה".

"עוד מתחילת דרכי הקדשתי את חיי המקצועיים להנגשת היהדות ושילוב בין לימוד תורה והחיים מודרניים" אומר הרב סתיו ומוסיף "לכן אני חש חיבור לחזון ולערכים המובהקים של רשת אור תורה סטון. אני שמח להצטרף לרשת לצידו של הרב ריסקין ומצפה לעזור לה להתקדם לשלב הבא, כאשר מטרתי היא לאחד את הפעילות של מוסדות הרשת השונים, לעצב את המסר העומד בבסיסה ולהוביל את דרכה החינוכית אל העתיד".