הסטארט-אפ של חול המועד הקרוב: מפת סוכות ארצית

החג הזה יגיעו אושפיזין אמיתיים לסוכה ולא רק המשפחה והשכנים. הפרויקט השיתופי-חברתי של אתר כיפה "סוכה על הדרך" ימפה את הסוכות שלכם ויאפשר לכם ולאחרים למצוא סוכה כדי לפתוח בה את הצידניות

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 10/10/16 08:32 ח בתשרי התשעז

הסטארט-אפ של חול המועד הקרוב: מפת סוכות ארצית
סוכה על הדרך

מטיילים בסוכות? הסנדוויצ'ים מוכנים בתיק אבל מרגישים כמו ביום כיפור כי אין לכם סוכה לאכול בה? בחול המועד הזה מפסיקים לצום. פרויקט שיתופי-חברתי חדש שייזם אתר החדשות 'כיפה'  - יסדר לכם סוכה בכל מקום שתהיו. בניגוד לרעיונות פחות מוצלחים של שנים קודמות (סוכה ניידת, מתנפחת, מתקפלת, מתפנצ'רת ושלל רעיונות אחרים שכשלו) הפעם מדובר בפרויקט ענק שמקרב לבבות וגם את מועד הארוחה (חשוב לא פחות).

איך זה עובד?

בניתם סוכה? קישטתם? דפקתם פטיש באצבע? לא חבל שכל ההשקעה הזאת תישאר במסגרת המשפחתית?באתר 'כיפה' בנו פלטפורמה שיתופית על גבי מפת ישראל, כל אחד יכול להיכנס למפה המקוונת, להוסיף את הסוכה שלו ובכך להוות גלגל הצלה לאנשים שנתקעו בדרך בלי סוכה לאכול בה. כל אחד גם מוזמן להיכנס למפה ולחפש סוכות בקרבת המקום בו תכנן לטייל בחג, את הסוכה המתנפחת אפשר להשאיר בבית, תגיעו רק עם הצידנית.

רוצים להצטרף? כנסו לעמוד הפרויקט לחצו על "הוסף סוכה", כתבו את כתובת הסוכה שלכם וטלפון (למקרה שמישהו ילך לאיבוד בדרך) והסוכה שלכם תופיע במפת הסוכות הארצית שנמצאת באתר. בסיום התהליך תוכלו לשתף בפייסבוק את הסוכה ולהזמין גם את החברים ברשת. אל תדאגו- האורחים מביאים איתם את האוכל.

 

נוסעים לצפון? מחפשים סוכה בדרך? כנסו למפת הפרויקט באתר, חפשו סוכה מתוך המאגר שנמצאת בדרך שלכם, נווטו אליהם עם ה WAZE וקפצו לנשנש.

 

בין כל אלו שיעלו למפת הסוכות את הסוכה שלהם ויתייגו את 'כיפה', תוגרל ארוחה זוגית מפנקת במסעדה.