הסדרי התנועה המלאים לאירועי יום ירושלים

ריקוד הדגלים ושאר האירועים שמציינים את יום שחרור ירושלים, צפויים לשבש את הסדרי התנועה בעיר. במשטרת ישראל מפרטים איזה כבישים יהיו חסומים ומתי. קראו ושמרו

חדשות כיפה 24/05/17 10:56 כח באייר התשעז

הסדרי התנועה המלאים לאירועי יום ירושלים
פקק, ירושלים, צילום: Abir Sultan/Flash 90

היום (רביעי) הוא יום ירושלים ובמשטרת ישראל מפרסמים את מפת חסימות הכבישים לפי האירועים שיתקיימו במהלך חגיגות היובל לשחרורה של העיר.

 

ריקוד הדגלים:

בין השעות 15:00-21:00, יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים וכן הצירים המובילים אליהם : בצלאל, המלך ג'ורג', קרן היסוד, אגרון, יצחק קריב, שלמה המלך,  דוד המלך, חטיבת ירושלים, סולטאן סולימאן, דרך יריחו, מעלה השלום,  כביש מספר 1 (מצומת מטה ארצי לכיוון דרום), דרך חברון ממרים החשמונאית.

 

הטקס הממלכתי בגבעת התחמושת:

בין השעות 17:00-20:00, יחסם לתנועת כלי רכב רח' שרגאי.

עצרת יום ירושלים בישיבת 'מרכז הרב':

בין השעות 17:00-01:00, יחסם לתנועת כלי רכב רחוב צבי יהודה בין שדרות הרצל לרח' העילוי.

למידע נוסף, מציעים במשטרה לפנות למוקד עיריית ירושלים 106. למידע בנושא תחבורה ציבורית, הם אומרים כי יש לפנות למוקד אגד 2800*.

ממשטרת ישראל נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים ייפרסו לשמירה על הסדר הציבורי, ביטחון הנפש והרכוש, הסדרת והכוונת התנועה בדגש לאירועים המרכזיים שיתקיימו בעיר ביום זה".

לדבריהם, "המשטרה תערך עם שוטרים גלויים וסמויים ותפעל בנחישות וללא פשרות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות פיזית ו/או מילולית, תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה כנגד מפרי הסדר ופורעי החוק ותדאג למצות עימם את מלוא חומרת הדין.

לסיום אומרים במשטרה כי הם קוראים "למשתתפי צעדת 'ריקוד הדגלים' להישמע להוראות המארגנים , להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה וחגיגה משמעותית תוך הקפדה על שמירת הסדר והחוק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן