המשטרה הגבירה האבטחה סביב ציפי חוטובלי

אחרי אורי אריאל ומשה פייגלין, האבטחה סביב סגנית השר ציפי חוטובלי תוגבר בעקבות איומים על חייה, זאת בשל עלייתה להר הבית לאחרונה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/11/14 23:07 ג בכסלו התשעה

המשטרה הגבירה האבטחה סביב ציפי חוטובלי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

אורי אריאל, משה פייגלין ועכשיו גם ציפי חוטובלי. משטרת ישראל תגברה את האבטחה סביב סגנית השר חוטובלי לאחר שקיבלה איומים על חייה, ככל הנראה בעקבות עלייתה להר הבית.

בערוץ 2 התפרסם הערב (ג') כי חוטובלי קיבלה הנחיות בתקופה האחרונה מאגף הביטחון במשרד התחבורה בעקבות ישיבה באגף המאוימים במשטרת ישראל, שם היא הוכרזה כאישיות מאוימת. בין היתר תוגברה האבטחה על ביתה ורכבה, וכן עוזריה התבקשו לשאת נשק כשהם מלווים אותה.

כזכור, לאחרונה הצמידו אבטחה לשר הבינוי אורי אריאל ולחבר הכנסת משה פייגלין אבטחה במשך 24 שעות ביממה לאחר איומים על חייהם של השניים בשל תמיכתם ופעילותם לעליית יהודים להר הבית.

לפני כחודש הודיע השר אורי אריאל כי הוא שוקל לעבור לגור בעיר דוד ואף בחן מספר דירות אפשריות למגורים. אריאל העביר בקשה ליחידה לאבטחת אישים על מנת שיערכו למעבר לשכונה הערבית בלב ירושלים. עם זאת, ייתכן מאוד כי על רקע האיומים על חייו, השב"כ לא יאשר מגורים בלב השכונה שנחשבת עויינת.

״כנראה זה המחיר במזרח התיכון על עמידה בעקרונות הציונות", אמרו בלשכתו של השר אריאל בעקבות האבטחה הצמודה. "התמיכה ההולכת וגוברת בדרכה של ההתיישבות ובמפלגתם של המתנחלים מוכיחה שהעקרונות עליהם אנו מתעקשים מנצחים במבחן התוצאה״.

לאחר ניסיון ההתנקשות בפעיל הר הבית יהודה גליק הנחה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את קצין הכנסת, תת ניצב יוסף גריף, לתת מענה לכל חבר כנסת המרגיש מאויים ושהגורמים המקצועיים מעריכים כי יש חשש לפגיעה בו, ללא קשר לדעותיו או לזהותו הפוליטית. בנוסף, הורה אדלשטיין לגריף להיות בקשר הדוק עם גורמי הביטחון בנוגע לאיומים על חיי חברי הכנסת.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן