המגזר החרדי סופד לשמעון פרס

גם במגזר החרדי נפרדים משמעון פרס. הרב דוד לאו: "הנשיא פרס שידר אהדה ולב חם ליהדות ולמסורת ישראל". השר דרעי: "שמעון היה ידיד אמת. אבידה גדולה לעם היהודי ולמדינת ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 28/09/16 10:04 כה באלול התשעו

המגזר החרדי סופד לשמעון פרס
דוברות הרבנות הראשית, צילום: דוברות הרבנות הראשית

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו,פרסם הודעת הספד מיוחד על הנשיא לשעבר, שמעון פרס: "בשם הרבנות הראשית ורבני ישראל אנו מביעים צער עמוק על פטירתו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, מר שמעון פרס ז"ל. מר פרס פעל כל ימיו, מתוך מסירות ונאמנות אמיתית למען עם ישראל ומדינת ישראל והקדיש את חייו כדי לפעול למען ביטחונה ושגשוגה. לכל אורך שנותיו במערכות הציבוריות, הנשיא פרס שידר אהדה ולב חם ליהדות ולמסורת ישראל. הנשיא זכה אמנם להיפטר בשיבה טובה אך פטירתו היא אבידה גדולה למדינה ולעם ישראל"

שר הפנים, אריה דרעי, שהכיר את פרס למעלה מ- 30 שנה, אמר: "בצער עמוק ובכאב גדול קיבלתי הבוקר את הבשורה הקשה על פטירת נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר מר שמעון פרס ז״ל. שמעון פרס ז״ל היה ידיד אמת שלי. אהבתי אותו מאד. תמיד אזכור אותו בשל חוכמתו, חזונו, רגישותו, והכבוד הרב שנהג בכל אדם. שמעון פרס ז״ל כיבד וייקר את לומדי התורה ועמליה. קשריו החמים וההדוקים עם מנהיגה הרוחני של תנועת ש״ס מרן הרב עובדיה יוסף זיע״א הפכו לשם דבר, כאשר היה מקפיד לסור למעונו מידי חג ומועד, לקבל את עצתו וברכתו בשלל תחומים שעמדו על סדר היום. פטירתו של שמעון פרס ז״ל היא אבידה גדולה לעם היהודי ולמדינת ישראל. תנועת ש״ס כולה ועם ישראל כואבים את מותו.

אמש חבר יו"ר ש"ס לרב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, והגיעו לבית החולים, שיבא תל השומר, כדי להיפרד מהנשיא לשעבר שמעון פרס. ליד חדרו של פרס הם אמרו את הוידוי שנהוג לומר בשעותיו האחרונות של אדם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן