הלחץ הועיל: הכל שפיט תשודר ביום חמישי

לאחר חשיפת 'כיפה' והלחץ הציבורי שהגיע בעקבותיה הוזזה התכנית הכל שפיט (לאטמה) ממשבצת השידור שיועדה לה בליל שבת אל יום חמישי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 01/02/15 09:21 יב בשבט התשעה

הלחץ הועיל: הכל שפיט תשודר ביום חמישי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

חשיפת כיפה והלחץ הציבורי שהגיע איתה הועיל. תכנית הסאטירה הימנית לאטמה ובשמה החדש 'הכל שפיט' לא תשודר בליל שבת אלא ביום חמישי בשעה 9:55 בערב.

כזכור, דיווחנו לראשונה לפני כשבועיים שהתכנית שובצה בלוח התכניות בליל שבת כשלטענת הערוץ ה-1 היא מחליפה במשבצת את התכנית 'היהודים באים' ואמורה לאזן אותה. החשיפה עוררה מחאה ציבורית ורבים הביעו את זעמם ותחושתם כי השיבוץ בליל שבת הוא מכוון וחסר התחשבות.

גם בהפקת התכנית לא התלהבו מהרעיון, התכנית ששודרה במשך שנים באינטרנט הייתה אחת התכניות האהובות על המגזר הדתי ומפיקי התכנית לא התלהבו שהקהל הנאמן יזכה לראות את התכנית רק בשידור חוזר במוצאי שבת.

בנוסף, הימצאות שחקנים חובשי כיפה על הקאסט דוגמת, נועם יעקובסון, גרמה אף היא לתחושת חוסר הנוחות של ההפקה, על אף שעורכת התכנית קרולין גליק הצהירה ל'כיפה', שהתכנית כולה מוכנה לחלוטין לפני השבת ולא יעשה על ידי הצוות שום עבודה בשבת.

התכנית הצליחה לעורר כבר כמה סערות עוד בטרם שודר ולו פרק אחד. פרומו התכנית הוסר בשל העובדה שנשמע בו המשפט "לא מתנצלים" שמזוהה עם הבית היהודי ויריב אופנהיימר הגיש בקשה למנוע את שידור התכנית עד לאחר הבחירות בשל היותה עוסקת בנושאים פוליטיים.

בלוח המשדרים של הערוץ הראשון עדיין לא תוקן השיבוץ החדש והתכנית אינה מופיעה עדיין באתר הרשמי, אך בערוץ הראשון אישרו ל'כיפה' את הדברים.