היום: עצרת מרכזית מול הכנסת

המאבק להחלת ריבונות ישראלית על מעלה אדומים ממשיך, היום תצא שיירה של משאיות, אוטובוסים ורכבים לכנסת, שם תתקיים עצרת מרכזית בהשתתפות שרים, חברי כנסת ותושבי מעלה אדומים

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 31/10/16 08:06 כט בתשרי התשעז

היום: עצרת מרכזית מול הכנסת
Shutterstock, צילום: Shutterstock

לקראת פתיחת מושב החורף של הכנסת תצא היום שיירת משאיות, אוטובוסים ורכבים ממעלה אדומים לכנסת ישראל, שם תיערך היום עצרת מרכזית להחלת ריבונות ישראלית על מעלה אדומים. מטרת הפעילות היא לקדם את יוזמת שדולת ארץ ישראל בכנסת לאישור הצעת החוק להחלת ריבונות ישראלית בעיר מעלה אדומים. השדולה, בראשות ח"כ יואב קיש וח"כ בצלאל סמוטריץ', תפעל לאישור ההצעה במושב החורף הקרוב.

מובילי הקמפיין למען מעלה אדומים, עיריית מעלה אדומים, תנועת רגבים ומועצת יש”ע, יזמו את המהלך. השיירה שתצא ממעלה אדומים בעוד כשעה תהיה מלווה בשלטי ענק של קמפיין "ממשיכים בדרכם" בו מופיעים ראשי הממשלות לשעבר, אריאל שרון ושמעון פרס, בצירוף ציטטות שלהם הנוגעות לחשיבות האסטרטגית של מעלה אדומים.

[embed]

]

את שיירת הרכבים יובילו ראש העיר של מעלה אדומים, בני כשריאל; סגן ומ"מ רוה"ע, גיא יפרח; חברי מועצת העיר; עובדי העיריה והמתנ"ס; חניכי תנועות הנוער; חברי מועצת הנוער ותושבים. העצרת תתקיים בהשתתפות שרים וחברי כנסת במטרה לקבוע את נושא חקיקת החוק להחלת הריבונות, בראש סדר היום של מושב החורף.

אמש, כפי שפורסם ב'כיפה', יצא לדרכו באופן רשמי קמפיין פרסומי רחב של המחנה הלאומי תוך שימוש בדמותו הנשיא התשיעי שמעון פרס ז״ל וראשי ממשלות נוספים מהעבר. הקמפיין עורר סערה ציבורית ורבים ביקרו את השימוש בראשי הממשלות לשעבר לצורך הקמפיין.

פרופ' רפי וולדן, חתנו של הנשיא שמעון פרס ז"ל, הנשוי לביתו צביה ומי ששימש כרופאו האישי, הגיב אתמול בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל על השימוש בתמונתו של פרס לצורך הקמפיין. "ראיתי את המודעה, אני רואה בזה תעלול גס של פרסומאי נוכל. לוקחים תמונה די עדכנית ומדביקים לה ציטוט מלפני 38 שנים. פרס היה עקבי באהבה ובדאגה שלו לישראל. כשנשקפה סכנה קיומית להישרדותה של ישראל הוא היה בטחוניסט, כשהשתנו התנאים והבשילו סיכויי השלום הוא נלחם בכל כוחו למען השלום. אין גבול לציניות של המפרסמים, הם יודעים היטב שפרס התנגד לכיבוש בכל מאודו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן