היום דיון ראשון במשפט בוכריס, צה"ל גייס שופט בכיר למשפט

משפטו של בוכריס, הנאשם בעבירות מין שביצע בחיילות ששירתו כפקודותיו בעבר, יחל היום. השופט שיגוייס יקבל העלאה זמנית בדרגה לצורך המשפט

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 28/08/16 11:33 כד באב התשעו

היום דיון ראשון במשפט בוכריס, צה"ל גייס שופט בכיר למשפט
פלאש 90, צילום: פלאש 90

היום ייערך הדיון הראשון בנוגע למשפטו של בוכריס, הדיון הראשוני הינו טכני ברובו, ייקבעו בו לוחות זמנים להמשך, הרכב השופטים וסדר הדיונים. לקראת הדיון גייס צה"ל שופט בכיר בדימוס לניהול משפטו של תא"ל במיל' אופק בוכריס, המואשם ב-17 סעיפים של אונס ומעשים מגונים.

על פי חוקי צה"ל על מנת לשפוט קצין בדרגה של בוכריס יש צורך בשופט בדרגה גבוהה יותר. בית הדין המיוחד בקרייה יצרף לשורותיו את השופט בדימוס שיקבל לצורך המשפט, העלאה זמנית לדרגת אלוף.

תא"ל במיל' אופק בוכריס נחשב לאחד הקצינים המוערכים בצה"ל, הוא נפצע קשה במבצע חומת מגן, זכה לצל"ש הרמטכ"ל על תפקודו בקרב בשכם. בוכריס הוא בוגר המכינה הקדם צבאית של ישיבת "עטרת ירושלים". כתב האישום שהוגש נגדו חמור ומתאר שורה של עבירות מין.

בעבר אמר בוכריס כי "זהו קרב חיי ואנצח בו. לא היו דברים מעולם, לא היה ולא נברא. כתב האישום הוא שטר שיצטרכו לפרוע אותו. להאשמות הללו אין שחר. אני בטוח שכשהעניין יובא לבית הדין בהליך פומבי, האמת תצא לאור. אני מודה לתומכי, לחברי ולכל מי שעודדו אותנו ושותפים לאורך כל הדרך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן