הועברה מהאולפנה לא בגלל דה וויס אלא "בהחלטה משותפת"

בעקבות הופעתה של יפה לויאן בתכנית דה וויס, פורסם שאולפנת צביה בהרצליה, החליטה להשהות אותה מהלימודים. ל'כיפה' נודע שההחלטה נעשתה בשיתוף הוריה עוד בטרם נבחנה לתכנית הריאליטי ובלי קשר אליה

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/12/16 15:14 יב בכסלו התשעז

הועברה מהאולפנה לא בגלל דה וויס אלא "בהחלטה משותפת"
צילום מסך, צילום: צילום מסך

יפה ונתי לויאן נטלו חלק באודישנים של התכנית 'דה וויס' ואף עברו לשלב הבא כשכל ארבעת השופטים הסתובבו אליהם לנוכח השיר שביצעו. ב'מאקו' פורסם שבעקבות ההופעה בתכנית, יפה בת ה- 16 הושעתה מאולפנת צביה בהרצליה, בה היא לומדת. ל'כיפה' נודע שהנושא מורכב יותר ושההחלטת האולפנה נעשתה בשיתוף עם הוריה ובלי כל קשר להופעתה בתכנית.

על פי הפרסום כשלויאן רצתה לחזור ללימודיה באולפנה, היא התבשרה שעקב השתתפותה בתכנית, היא מושעית מהאולפנה לאלתר. עוד פורסם שבנות הלומדות באולפנה כונסו לשיחה בה הובהר להן שיפה לא תשוב ללימודים כל עוד היא בוחרת להשתתף בתכנית הריאליטי.

כאמור גורמים המכירים את הסיפור מסרו ל'כיפה' כי ההחלטה הייתה משותפת לאולפנה ולהוריה של לויאן וכי היא אינה קשורה לעצם השתתפותה בתכנית. על כך ניתן גם ללמוד מתגובתה של הזכיינית 'רשת' שמסרה ש-"בהחלטה משותפת של ההורים ושל בית הספר, ושאינה קשורה לתכנית, הוחלט על מעבר זמני לבית ספר חדש משיקולים אישיים ולימודיים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן