ההומואים הדתיים יוצאים לקמפיין נרחב נגד טיפולי המרה

עמותת הו"ד שכרה חברת פרסום שהפיקה בעבורה קמפיין חדש, שמתמקד כעת בירושלים, נגד טיפולי ההמרה להומואים. "השנאה כלפינו נובעת מבורות", מסבירים בעמותה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 25/12/12 15:56 יב בטבת התשעג

ההומואים הדתיים יוצאים לקמפיין נרחב נגד טיפולי המרה
יחצ, צילום: יחצ

ירושלמים רבים התעוררו הבוקר רק כדי לגלות שלטים מוזרים שנתלו על עצמים ברחובות העיר: ”אני לא פרח, אני עץ“, נכתב על אחד מהם, ”לא בחרתי להיות עץ ושום טיפול המרה לא יהפוך אותי לפרח".

מי שעומד מאחורי הקמפיין היצירתי היא עמותת הו“ד (הומואים דתיים), שברוח הבחירות החליטה להשיק קמפיין פרסומי נגד טיפולי ההמרה ובעד ההשלמה העצמית של קהילה ההומואים הדתיים בישראל. בעמותה מסבירים כי מטרת הקמפיין היא הכרה בקהילה אך בעיקר יציאה כנגד "טיפולי ההמרה" שנועדו לשנות את נטייתם המינית.

("קבלו אותנו כמו שאנחנו". מודעות הקמפיין, היום. צילום: יחצ)

עמותת הו"ד, בהובלת הרב רון יוסף, שכרה את משרד הפרסום BBDO גיתם על מנת להשיק קמפיין גדול ומושקע במיוחד. במסגרתו נתלו שלטים רבים על עצמים ברחוב כשכל שלט ינסה לשנות את מהות החפץ עליו הוא נתלה לשלטים מצורף הסבר לעוברים ושבים כי, שום טיפול המרה לא יכול לשנות חפץ כמו שטיפולי המרה, לטענתם, אינם יכולים לשנות את נטייתם המינית של הומוסקסואלים. השלטים מסתיימים במילים: "בבקשה קבלו אותנו כמו שאנחנו".

בעמותה מסבירים כי הם "'חלוצים' ההולכים בדרך לא סלולה, אשר לא מוותרים על זהותם הדתית וגם לא על זהותם ההומוסקסואלית, החיים בתוך החברה הדתית ובוחרים להמשיך להיות איבר חי מאיבריה". לדבריהם, "חלק ניכר משנאת החינם המופנית כלפינו נובע מתוך בורות וחוסר מידע נגיש של החברה הדתית על התופעה החברתית הזו והיקפה".

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן