הגרעין התורני בלוד החליט שלא להתערב בבחירות המקומיות

על אף כוחו הפוליטי המשמעותי בלוד, החליטו חברי הועד המנהל של הגרעין התורני בלוד להודיע פומבית על תמיכתם הכוללת בכל המועמדים לראשות העיר

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 11/06/13 13:38 ג בתמוז התשעג

הגרעין התורני בלוד החליט שלא להתערב בבחירות המקומיות
הגרעין התורני בלוד, צילום: הגרעין התורני בלוד

הגרעין התורני בלוד, הנחשב לכוח פוליטי משמעותי ביותר במערכת הבחירות המקומיות שכבר יצאה לדרך, החליט לפרסם היום (ג‘) הודעה רשמית, לפיה אין בכוונת הגרעין לנקוט צד ולתמוך באחד המתמודדים לתפקיד ראש העיר.

בהודעת הועד המנהל של הגרעין נכתב כי ”הגרעין התורני הינו גוף א-פוליטי ולכן הנהלת הגרעין התורני לא תביע תמיכה פומבית באף אחת מהרשימות למועצת העיר“. ההנהלה ציינה כי היא ”מברכת את המתמודדים לראשות העיר ומאחלת לכל אחד מהם הצלחה. יחד עם זאת הנהלת הגרעין אינה מביעה תמיכה פומבית באף אחד מהמועמדים ואנו רואים את עצמנו ממשיכים ביתר עוז בעשייתנו לטובת העיר עם כל מי שיבחר לראש העיר הבא של עירנו“.

עוד החליטו בגרעין התורני כי חברי הועד המנהל של הגרעין לא יביעו תמיכה פומבית ואף לא יהיו פעילים באף אחד ממטות הפעולה השונים של המועמדים לראשות העיר והמפלגות השונות. כמו כן החליטו בגרעין כי חברי הועד המנהל לא יגישו את מועמדותם למועצת העיר - וימשיכו לפעול באופן א-פוליטי, למען רווחת המשפחות ולטובת כלל תושבי העיר.