הבית היהודי משיב אש: נגמרו ימי ילדי הכאפות

לאחר הדיון הסוער בנוגע לשידור הציבורי מיהרו בליכוד להכריז על בנט ושקד כ- "יקירי השמאל". בבית היהודי הסירו את הכפפות ותקפו נתניהו: "רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/08/16 09:32 כו בתמוז התשעו

הבית היהודי משיב אש: נגמרו ימי ילדי הכאפות
Haim Hornstein/flash90, צילום: Haim Hornstein/flash90

האם מסבב 'הלחימה' הזה תצליח הממשלה לשרוד במתכונתה הנוכחית?

אתמול נערך דיון סוער ורווי יצרים בנוגע לתאגיד השידור הציבורי, ולאחריו הודלפו ציטוטיהם של שרי הבית היהודי, נפתלי בנט ואיילת שקד, בהם הם תקפו את הכוונות והיוזמות השונות לפגוע ואךף אולי לבטל את הקמת התאגיד.

בליכוד לא רוו נחת מהאמירות ומיהרו להגיב ולתקוף בחריפות את בנט ושקד. בהודעה מיוחדת שפירסמו הבוקר הם טוענים שהשניים הם לא פחות מ "יקירי השמאל". והוסיפו שהם עושים "מאמצים בלתי נלאים לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד".

בבית היהודי לא נשארו חייבים ומיהרו להגיב בחריפות: "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ"ש כמו שעשה כהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא את הבניה, כשנכנע לחמאס וכמו שהכריז על הקמת פלסטין בבר-אילן וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת".

בהמשך ההודעה נכתב ש "הכי מגוחך שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות"