הבוגרים מתגייסים להגנה על ישיבות ההסדר

פורום חדש של בוגרי ישיבות ההסדר ינסה לגייס את בוגרי המסלול לטובת סיוע במערכה ההסברתית והתקשורתית, המתנהלת נגדם בשיח הציבורי

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 12/07/13 11:25 ה באב התשעג

הבוגרים מתגייסים להגנה על ישיבות ההסדר
יעקב פייגלין, צילום: יעקב פייגלין

מספר בוגרי ישיבות הסדר, פרסמו בימים האחרונים קריאה לכלל בוגרי הישיבות להצטרף למערכה כנגד המתקפה הציבורית הפוליטית המאורגנת כנגד "אחד ממפעלי המופת של הציונות הדתית - מפעל ישיבות ההסדר".

בין החתומים על הפניה: אבי רט מגבעת שמואל, העיתונאי אלישיב רייכנר מירוחם והרב ספי שרמן מתל אביב. בקריאתם הם תוקפים את מי ש"משיקולים ציניים, פופוליסטים ופוליטיים, בחרו לסמן את ישיבות ההסדר כמטרה למתקפותיהם, תוך שיסוי, שימוש בחצאי אמיתות, והפצת נתוני כזב“.

בפורום בוגרי ההסדר החדש טוענים כי "מפעל ישיבות ההסדר, שזכה בפרס ישראל על תרומתו לעם ישראל ולחברה הישראלית - הקים והעמיד דורות של תלמידים חיילים וקצינים נאמנים ומסורים לתורתם,לארצם,לצבאם ולמדינתם. בכך- זכה מפעל לאומי,חינוכי וציוני זה על תלמידיו הפזורים בכל מרחבי ומקצועות החיים הישראליים, למקום של כבוד ולהטבעת חותם של ממש בחברה הישראלית“.

הבוגרים הדגישו כי ”ישיבות הסדר היו לנו ולדור כולו לבית גידול רוחני, חינוכי וערכי. מתוך הכרת הטוב למפעל המפואר שהצמיח ברכה לעם ישראל ולחברה הישראלית, ומתוך אחריות ציבורית וחברתית - אנו מבקשים להקים פורום של בוגרי ישיבות הסדר, שיפעל בדרכים תקשורתיות ואחרות, כדי לעמוד לצד הישיבות בשעתן הקשה הזו, וכדי לסייע למערכה ההסברתית והתקשורתית, המתנהלת ברשתות התקשורת השונות ובשיח הציבורי“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן