האם ראש הממשלה בדרך לחקירות נוספות?

הערב נחשף כי נגד בנימין נתניהו מתנהלות 2 בדיקות נוספות של המשטרה, פרשת 3,000 ופרשת 4,000. בנוסף לכך, גורמי משטרה בכירים מאשימים את סביבתו של ראש הממשלה בכך שהם מנסים להרתיע אותם מלמלא את תפקידם, "אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ על גורי אכיפת החוק"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/01/17 21:15 כה בטבת התשעז

האם ראש הממשלה בדרך לחקירות נוספות?
עמוס בן גרשום, לע"מ, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

אם פרשיות 1,000 ו-2,000 לא הספיקו, הערב (ב') נחשף בערוץ 10 כי נגד ראש הממשלה נפתחו שתי בדיקות נוספות המכונות תיק 3,000 ותיק 4,000.

עדיין לא ידוע בודאות במה עוסקות שתי הבדיקות, אך לגבי תיק 3,000 ההערכות קושרות אותו לפרשת הצוללות מגרמניה, פרשה שראש הממשלה נחקר עליה בעבר ויתכן שהתגלו ממצאים חדשים.

מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, הצהיר אמש כי המשטרה הגיעה לחקר האמת ושהממצאים יתפרסמו בקרוב. לפי הפרסום בערוץ 10 גורמי משטרה בכירים מאשימים את אנשיו שלראש הממשלה, בכך שהם מנסים להכפיש את שמם של אנשי אגף החקירות באמצעות תדריכים מגמתיים לתקשורת ופרסומים כוזבים ברשתות החברתיות.

מהמשטרה נמסר: "אכן בימים האחרונים, על פי פניות כתבים לבדיקת טענות שונות ומשונות, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות. אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ (בוודאי שקרי) שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם. משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה. המשטרה תמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא".