האזינו: קליין מתנצל ומעדכן את ההשתלחות- רק "בנט מסוכן מנאסרללה"

יוסי קליין שאמר כי הציונות הדתית מסוכנת יותר מחיזבאללה, התנצל על אזכור ארגון הטרור ביחס למגזר הדתי לאומי, אך תקף את יו"ר הבית היהודי שלדעתו מסוכן יותר מנאסרללה: "נפתלי בנט הוא הרבה יותר מסוכן כי בו אי אפשר לפגוע"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/04/17 15:57 כב בניסן התשעז

האזינו: קליין מתנצל ומעדכן את ההשתלחות- רק "בנט מסוכן מנאסרללה"
הלל מאיר, צילום: הלל מאיר

חצי התנצלות. העיתונאי יוסי קליין חזר בו היום (ג') באופן חלקי מהשוואת הציונות הדתית לחיזבאללה, אך טען כי יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מסוכן יותר מחסאן נאסרללה.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/418201730548.mp3[/embed]

לפני כשבועיים כתב קליין במאמר ב'הארץ' כי הציונות הדתית מסוכנת יותר מחיזבאללה. בראיון למנחם הורוביץ ב'גלי ישראל', הוא התנצל באופן חלקי על איזכור בני המגזר הסרוג וארגון הטרור באותה נשימה, "אם נדרשת התנצלות או חרטה, בסדר, תוריד את המילה חיזבאללה. אם יוסי קליין היה יודע שהמילה חזבאללה מרגיזה יותר, בקלות רבה הוא היה מחליף אותה במילה אחרת. אם המילה חיזבאללה הפריעה לכל כך הרבה, אני מודיע בהדרת כבוד שאני מסיר אותה מהמאמר".

עם זאת בהתייחסו לשר החינוך נפתלי בנט ולשאלה האם הוא מסוכן יותר ממזכ"ל חיזבאללה, חסאן נאסרללה, השיב קליין: "כן. חסן נסראללה אפשר, צריך או לא בלתי אפשרי לחסל. לא מדבר ככה על נפתלי בנט אבל הוא הרבה יותר מסוכן כי בו אי אפשר לפגוע, כי הוא חזק. חזק יותר מנסראללה בצורה שבה הוא שולט במהלכי ממשלה ומהלכי מדינה שלדעתי גורמים למדינה נזק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן